مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت:جامعه وقتی به سعادت می‌رسد که وجهه انتظام بخش برسایر بخش های دیگر سوار شود .
کد خبر: ۵۹۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 01 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، «مجید جوادیان زاده» در کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان و مدیران ناجا با بیان این مطلب، گفت‌وگو و تفاهم را یکی از بخش های مهم وجهه «انتظام بخش» نام برد .

وی با اشاره به این که نردبان گفت‌وگو و تفاهم باید از سوی رسانه‌ها و نیروی انتظامی ایجاد شود، تصریح کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی طی چند سال گذشته بسترسازی‌های مناسبی برای رسانه و نیروی انتظامی انجام داده است .

وی ادامه داد: در صورتی که گفتمان و درد مشترک از سوی نیروی انتظامی و رسانه ایجاد نشود، در بحث نظم اقناع دو طرفه شکل نمی‌گیرد و در نتیجه نظم با چالش‌های جدی در جامعه مواجه می‌شود .

به گفته جواديان زاده، در حال حاضر برخی پژوهش‌های اجتماعی نشان‌دهنده کاهش سرمایه اجتماعی است که با گفت‌وگو و تعامل می‌توانیم سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهیم .

وی تاکید کرد: گفت‌وگو و تعامل به شکل حرفه‌ای‌تر باید با رسانه‌ها انجام شود که در این مسیر شناخت شگردهای رسانه‌ای بی‌تاثیر نخواهد بود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه از فعالیت 161 رسانه مجوزدار در سطح استان یزد خبر داد و گفت: از این تعداد 119 رسانه مکتوب فعالیت می‌کنند .

جواديان زاده تعداد رسانه‌های برخط را 27 و رسانه‌های الکترونیک را 15 مورد اعلام و اظهار كرد: 35 مورد سرپرستی نشریه کثیرالانتشار در استان یزد فعالیت می‌کنند . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار