رئیس هیات تیراندازی استان همدان از دعوت تیرانداز همدانی به اردوی تیم ملی تپانچه بانوان کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 30 April 2018
سیدناصر محمودی، با بیان اینکه ۱۶ورزشکار به اردوی تیم ملی تپانچه بانوان فراخوانده شدند، اظهار کرد: اردوی تیم ملی تپانچه ایران با حضور ۱۶ ورزشکار از ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محل فدراسیون تیراندازی آغاز می‌شود. 

به گزارش فارس، وی عنوان کرد: این اردو برای آماده‌سازی تیراندازان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی آلمان و بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود که ۱۶ ورزشکار از ۹ استان کشور دعوت شده‌اند و از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در رشته تپانچه تحت نظر کادرفنی به تمرین می‌پردازند.

رئیس هیات تیراندازی استان همدان خاطرنشان کرد: در این مرحله از اردوی آماده‌سازی مینا قربانی از همدان به تیم ملی دعوت شده است، ضمن اینکه سکینه خدابنده‌لو مربی همدانی هم در کنار امیرحسین صولت و مصطفی احمدی تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مه‌لقا جام‌بزرگ در رقابت‌های تیراندازی کاپ جهانی کره‌جنوبی بیان کرد: در ادامه رقابت‌های جهانی تیراندازی در تفنگ سه‌وضعیت سه بانوی ملی‌پوش کشورمان، مه‌لقا جام‌بزرگ با ۱۱۵۸.۵۰ امتیاز، نجمه خدمتی با ۱۱۴۹.۳ امتیاز و الهه احمدی با ۱۱۴۰.۳۳ امتیاز به ترتیب در مقام‌های سی‌و‌ششم، شصت‌ویکم و هفتادم جهان قرار گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.

محمودی با بیان اینکه در این رشته ۷۶ ورزشکار حضور داشتند، تصریح کرد: در تفنگ سه‌وضعیت جام‌بزرگ بهترین عملکرد را در میان بانوان ایرانی داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار