مالمیر با بیان اینکه اگر بخش خصوصی برنامه مناسب برای این رویداد پیش بینی کنند در دبیرخانه درخدمت آن‌ها هستیم، گفت:دبیرخانه استان واقع در تالار قرآن شهرستان همدان است و می‌توانند ایده‌های خود را به این دبیرخانه ارائه دهند.
کد خبر: ۵۷۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 11 March 2018
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت:ظرفیت گردشگری شهرستان‌ها در رویداد همدان ۲۰۱۸ معرفی می‌شود.

به گزارش تسنیم ؛ علی مالمیر در اولین جشنواره نوروزی در شهرستان رزن اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد استان همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ توسط مجموعه گفت‌وگو‌های آسیایی و همچنین برگزاری چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری، سال آینده رویداد‌های بسیار مهمی در استان همدان داریم.

علی مالمیر با بیان اینکه در حوزه گردشگری این فرصت یک فرصت بی بدیلی است برای کشور و استان افزود: با استفاده بهینه از این فرصت ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها و توانایی‌های استان بهتر از گذشته در سطح ملی و بین المللی معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فرصت فقط برای شهر همدان و مرکز استان نیست و همه‌ی شهرستان‌های استان می‌توانند بر اساس داشته‌ها، همت و خلاقیت خود در این رویداد مهم مشارکت کنند اظهار داشت: در رویداد ۲۰۱۸ شهرستان‌ها اگر برنامه‌ای برای معرفی شهرستان و ماندگاری بیشتر گردشگران پیش بینی کنند ما هم در دبیرخانه ستاد در استان در خدمت همه مسئولان هستیم.

مالمیر با بیان اینکه اگر بخش خصوصی برنامه مناسب برای این رویداد پیش بینی کنند در دبیرخانه درخدمت آن‌ها هستیم، گفت:دبیرخانه استان واقع در تالار قرآن شهرستان همدان است و می‌توانند ایده‌های خود را به این دبیرخانه ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالعظیم مولازاده نیز با بیان اینکه در رویداد مهم گردشگری همدان ۲۰۱۸ از ظرفیت شهرستان‌ها نیز استفاده شود، گفت:برگزاری این رویداد در سال آینده فرصت مناسبی برای معرفی شهرستان رزن است.

امام جمعه رزن افزود:با توجه به اینکه شهرستان رزن دروازه ورود غرب کشور است اولین شهر میزبان مسافران و گردشگران استان است.

مولازاده با بیان اینکه شهرداری و ادارات فضای شهر را برای حضور مهمانان آماده کنند اظهار داشت: با توجه با جایگاه شهرستان رزن، خدمات و امکانات شایسته و درخور مسافران فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در ریل رونق و توسعه قرار گرفته است، گفت: رزن را در ۲۰۱۸ ببیند که کلیدی برای توسعه شهرستان خواهد بود.

شهردار رزن هم هدف از برگزاری جشنواره را افزایش مشارکت مردم در اداره امورات شهر، بالابردن سطح رضایت مردم وشاد کردن و روحیه بخشیدن به شهر در ایام نوروز را عنوان کرد و گفت:با آمادگی کامل و با تمام ظرفیت مدیریت شهری رزن به استقبال از مسافرین نورزی می‌رویم.

مجید عطاری با بیان اینکه رویداد مهم ۲۰۱۸ همدان پتانسیل بسیار مهمی برای شناساندن شهرستان‌های استان می‌باشد افزود: در تلاش هستیم تا شهرستان رزن به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم استان همدان در این رویداد مهم سهیم باشد.

شهردار رزن گفت: برای اولین بار در شهرستان رزن به مناسبت در پیش بودن رویداد همدان ۲۰۱۸ جشنواره نوروزی در شهر رزن برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار