معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر تلاش برای تغییر نگرش مدیران افزود: سند جامع حقوق شهروندی استان همدان در سال جاری تدوین شد و ملاک عمل در سال ۹۷ خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 03 March 2018
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: هیئت اندیشه‌ورز جوان در استانداری همدان تشکیل شد.

به گزارش مهر، سیدسعید شاهرخی در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه تدوین منشور حقوق شهروندی گامی در راستای رعایت حقوق شهروندی بود، گفت: منشور حقوق شهروندی وظیفه مردم و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی با تاکید بر آموزش عمومی به مردم برای مطالبه حقوق خود از حاکمیت و دستگاه‌های مختلف، عنوان کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی متعددی برگزار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر تلاش برای تغییر نگرش مدیران افزود: سند جامع حقوق شهروندی استان همدان در سال جاری تدوین شد و ملاک عمل در سال ۹۷ خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس این سند نقشه راه مسئولان مشخص می‌شود، عنوان کرد: در راستای تعریف حقوق شهروندی و وظیفه مسئولان در قبال مردم در حوزه سلامت نیز برنامه ریزی شده است.

شاهرخی با بیان اینکه یکی از سند‌هایی که در سال ۹۶ تدوین شده رابطه بین متولیان امر محیط زیست و مردم است، گفت: در این سند به چالش‌های موجود و راهکار‌های رفع آن با حضور و کمک مردم پرداخته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان همچنین با تاکید براینکه آموزش حقوق شهروندی در مدارس از برنامه‌های مهم اجرایی است، گفت: مبنای تحقق حقوق شهروندی را آموزش عمومی در حوزه‌های مختلف می‌دانیم که به اجرا گذاشته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی، از نحوه اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در عرصه‌های مختلف گلایه‌مند هستم و سکوت ما جالب نیست، گفت: شورای اطلاع رسانی استان با سیاست جدید به اطلاع رسانی لازم در حوزه‌های مختلف اقدام خواهد کرد.

وی گفت: ارتباط نزدیک با مردم، نخبه‌ها و فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بهره مندی از رسانه‌ها باید سرلوحه امور اطلاع رسانی قرار بگیرد.

شاهرخی در ادامه بابیان اینکه یکی از وعده‌های رئیس جمهور بهره‌گیری از وجود اثربخش جوانان و بانوان بود، اما از این ظرفیت به صورت کامل استفاده نشده است، گفت: برای استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در استان همدان در حوزه سیاسی، هیئت اندیشه‌ورز جوان تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار