رئیس اتاق اصناف ملایر گفت: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه بهاره در شهرستان نداریم به تعدادی از واحد‌هایی که درخواست داشته‌اند مجوز فروش فوق‌العاده داده شده که مردم می‌توانند برای خرید با قیمت‌های مناسب‌تر به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 27 February 2018
رئیس اتاق اصناف ملایر از تشدید بازرسی‌های اصناف در طرح ویژه نوروزی در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی رحیمی با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی اتاق اصناف شهرستان ملایر از ۲۵ بهمن ماه سال جاری شروع شده است اظهار کرد: در این طرح بازرسان اتاق اصناف بازرسی و نظارت خود را از مراکز مختلف دارند.

وی گفت: در این طرح بازرسان اتاق اصناف ملایر از همه واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی شامل میوه‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها، واحد‌های عرضه پوشاک، قنادی‌ها، فروشندگان لوازم خانگی، قالیشویی‌ها تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها، نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و.. بازدید و نظارت لازم را دارند.

رئیس اتاق اصناف ملایر با اشاره به اینکه روزانه پنج نفر از بازرسان اتاق اصناف به صورت مستمر بازدید‌های خود را از این مراکز دارند گفت: علاوه بر این، بازدید‌های مشترکی نیز با همکاری سایر ادارات مربوطه انجام می‌شود.

وی افزود: این بازرسی‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب، کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان انجام می‌شود که واحد‌های متخلف نیز شناسایی و به تعزیرات معرفی می‌شوند.

رحیمی با اشاره به انتخاب ملایر به عنوان شهر ملی منبت گفت: با توجه به این امر بسیاری از مسافران برای خرید مبل در این ایام به این شهرستان مراجعه می‌کنند که اتاق اصناف برای جلوگیری از تخلفات و نظارت بیشتر بر قیمت‌ها یک نماینده بازرس را نیز در بازار مبل و منبت دارد.

وی تصریح کرد: در این ایام بازرسان اتاق اصناف به صورت ویژه در مسیر‌های ورودی شهرستان بازدید‌های مستمر خود را از سوغات‌سرا‌های شهرستان دارند.

رئیس اتاق اصناف ملایر گفت: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه بهاره در شهرستان نداریم به تعدادی از واحد‌هایی که درخواست داشته‌اند مجوز فروش فوق‌العاده داده شده که مردم می‌توانند برای خرید با قیمت‌های مناسب‌تر به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه یکی از تخلفات عمده‌ای که معمولا در این ایام رخ می‌دهد تغییر شغل برخی فروشندگان به آجیل‌فروشی است تصریح کرد: در این راستا نظارت‌های ویژه‌ای صورت گرفته که سعی شده برای رفاه حال مردم از این امر جلوگیری شود و فقط آجیل‌فروشی‌های دارای مجوز اقدام به فروش آجیل کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴، شماره مستقیم ۳۲۲۲۱۶۴۶ در ملایر و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات و شکایات مردمی از تخلفات واحد‌های عرضه در سطح بازار است که در کوتاه‌ترین زمان به شکایات رسیدگی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار