رئیس اتاق اصناف همدان در رابطه با لغو نمایشگاه فروش بهاره در اواخر سال ۹۶ گفت: نمایشگاه فروش بهاره امسال به هیچ عنوان برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 26 February 2018
امسال در همدان نمایشگاه «فروش بهاره» برپا نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، بنا به گفته رئیس اتاق اصناف همدان و مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان امسال در همدان نمایشگاه فروش بهاره دایر نخواهد شد کما اینکه در سال ۹۴ نیز این موضوع تکرار شد و نمایشگاهی در آستانه ایام نوروز برای همدانی‌ها برپا نشد.

جالب است بدانید در تقویم شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزاری نمایشگاه فروش بهاره با کد رویداد ۲۴۶۸ در تاریخ ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه در محل نمایشگاه قید شده و این در حالیست که مدیر روابط عمومی شرکت برگزاری نمایشگاهی با این عنوان را رد کرد و گفت: در حال حاضر نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک در محل دائمی نمایشگاه برپاست و نمایشگاهی با عنوان بهاره برگزار نخواهد شد.

رئیس اتاق اصناف همدان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با لغو نمایشگاه فروش بهاره در اواخر سال ۹۶ اظهار کرد: نمایشگاه فروش بهاره امسال به هیچ عنوان برگزار نمی‌شود.

احمد گازرانی تصریح کرد: تمامی اجناس با قیمت پایین در بازار به فروش می‌رسد و کسبه بازار فروش بالایی ندارند به همین علت از برگزاری این نمایشگاه صرف‌نظر کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولان تصمیم گرفته‌اند با لغو این نمایشگاه به بازاری‌ها واصناف کمک شایانی در درآمد آن‌ها داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف همدان در پایان ابرازامیدواری کرد: این نمایشگاه سال آینده با کمک همکاران در اتحادیه‌های مختلف اصناف برپا شود و رونق چشمگیری داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار