مدیر اداره ورزش و جوانان از اعزام سومین قهرمان ملایری به مسابقات جهانی ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 04 July 2015
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: قهرمان باستانی کار شهرستان ملایر در قالب تیم ملی ورزش های باستانی و زورخانه ای عازم مسابقات جهانی ترکیه خواهد شد.

به گزارش مهر؛ مهدی رضایی با اشاره به دعوت باستانی کار ملایری به اردوی تیم ملی اظهار داشت: طی حکمی از سوی فدراسیون پهلوانی و زور خانه ای جمهوری اسلامی ایران قهرمان باستانی کار و خوش اخلاق شهرستان ملایر، سید سجاد موسوی در قالب تیم ملی ورزش های باستانی و زورخانه ای عازم مسابقات جهانی ترکیه خواهد شد.

وی افزود: سید سجاد موسوی که چندین قهرمانی و مدال طلای مسابقات میل بازی کشور را در کارنامه خود دارد در زورخانه ملی شهید فهمیده تهران حاضر خواهد شد و بعد از آن راهی کشور ترکیه می شود.

ملایر

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه این سومین اعزام قهرمانان ملایری به مسابقات جهانی در سال جاری است، بیان کرد: پیش از این میثم مصطفی جوکار در رشته کشتی در مسابقات جهانی آمریکا و سهراب بهرامی در رشته رزمی از این شهرستان در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کرده بودند.

رضایی عنوان کرد: ورزشکاران ملایری در تمامی رشته ها مستعد حضور در اردوهای تیم ملی هستند و تنها نیاز به حمایت بیشتر دارند.

وی با بیان اینکه ورزش ملایر در بیش از ۱۱ رشته در استان همدان حرف اول را می زند، گفت: این موضوع توجه بیشتر هیئت های استان را به ورزش ملایر می طلبد و هیئت های استان باید به هیئت های شهرستانی نگاه مثبتی داشته باشند و از ورزشکاران شهرستانی حمایت بیشتری کنند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: همچنین روسای هیئت های ورزشی ملایر از مسئولین شهرستان هستند و سعی شده از افراد صاحب نام و توانمند در هیئت های ورزشی استفاده کنیم تا بازده بیشتری در هیئت ها داشته باشیم.

رضایی با اشاره به میزبانی مسابقات در ملایر گفت: سال گذشته میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سه رشته کاراته، ووشو و فوتسال به نحو مطلوب در ملایر برگزار شد.

روی یادآور شد: همچنین در سال گذشته ۴۳ میزبانی مسابقات استانی در ملایر برگزار شد که تیم های ملایری در ۴۱ مورد از این مسابقات در جایگاه های برتر قرار گرفتند و در ۲۳ مورد در مقام اول، ۱۳ مورد در مقام دوم و پنج مورد در جایگاه سوم استان ایستادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار