معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد در گفت: می‌توان با مديريت صحيح، ايجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مديريت مصرف آب در استان،‌ رونق جديدي به بخش كشاورزي بخشيد .
کد خبر: ۵۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 31 January 2018

به گزارش تابناک یزد، «علي زيني وند» در آئين تجليل از كشاورزان نمونه استان با قدرداني از زحمات و تلاش‌های كشاورزان سخت‌کوش و نمونه استان، اظهار کرد: يكي از مقدس‌ترین شغل‌ها كه براي ما ايرانيان قداست دارد و از اهميت بالايي برخوردار شغل كشاورزي است .

وی در ادامه به اهميت شغل كشاورزي اشاره و سلامتي و امنيت بشريت را در دستان زحمت‌کش و پرافتخار و زيباي كشاورزان دانست.

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد شغل كشاورزي را شغلي باارزش، پرمشقت و کم‌درآمد عنوان كرد و افزود: اگر انسان با اعتقاد، بارها دست پینه‌بسته كشاورزان را بوسه زند كار بزرگي را انجام داده است و ما به اين عزيزان كه رزق و روزي حلال و پاكيزه را لازمه كار وزندگی خود می‌دانند، افتخار می‌کنیم .

زینی‌وند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخي مشكلات این قشر تصریح کرد: بخشی از امنيت رواني جامعه به دست كشاورزان و مسئولين بخش كشاورزي است كه بايد با همدلي و همراهي هر چه بيشتر،‌زمينه رفع موانع توليد و اشتغال‌زایی آنان را فراهم كنيم .

این مقام مسئول استان يزد را استاني پرآوازه در بخش كشاورزي عنوان كرد و ادامه داد: می‌توان با مديريت صحيح و ايجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهش در مديريت مصرف آب در استان،‌ رونق جديدي به بخش كشاورزي بخشيد .

  وي در پایان سخنان خود به طولاني شدن صدور مجوزهای توجيه دار در حوزه كشاورزي در استان اشاره و از مديران و مسئولان خواست تا مسیر صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران این بخش را کوتاه کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار