مهدوی از گازرسانی به 120 واحد سفال در سال جاری خبر داد و افزود:‌ به دنبال این هستیم تعداد باقی‌مانده این واحدها نیز گازرسانی شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 24 December 2017
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به 120 واحد کارگاه سفال در سال جاری خبر داد و گفت:‌ 280 تا 290 واحد کارگاه سفال‌ نیز در سال‌های گذشته گازرسانی شدند.

به گزارش فارس؛ محمدمهدی مهدوی در خصوص گازرسانی به واحدهای سفال اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از کارگاه‌های سفال طی سال‌های گذشته در لالجین فعال بودند، قرار بود به صورت متمرکز در داخل شهرک سفال مستقر شوند، که این امر صورت نگرفت.

وی ادامه داد: واحدها و سازمان‌های متولی اعلام کردند نباید به این واحدهای سفال به علت عدم استقرار در شهرک سفال گاز داده شود تا این واحدها در داخل شهرک صنعتی سفال مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: از گذشته با توجه به اینکه لالجین به عنوان شهر جهانی انتخاب شد سیاست سازمان‌های متولی هم تغییر کرد و بلامانع بودن تأمین گاز این واحدها نیز اعلام شد.

وی با بیان اینکه 580 واحد سفال در لالجین مستقر است، تصریح کرد: این واحدها به صورت پراکنده فعالیت می‌کنند که حدود 280 تا 290 واحد کارگاه سفال‌ نیز در سال‌های گذشته گازرسانی شدند.

مهدوی از گازرسانی به 120 واحد سفال در سال جاری خبر داد و افزود:‌ به دنبال این هستیم تعداد باقی‌مانده این واحدها نیز گازرسانی شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلساتی با دستگاه‌هایی چون استانداری، میراث فرهنگی، فرمانداری و شهرک‌های صنعتی و صنعت، معدن، تجارت تعداد واحدهای باقی‌مانده به نظام مهندسی معرفی شدند تا شرایط مهیا شده و از سوی این نهاد تأیید شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه در ابتدا باید سیستم لوله‌کشی در واحدها انجام شده و سپس تأمین گاز شوند، اضافه کرد: بخشی از تأمین گاز واحدهای سفال در شهر لالجین نیاز به تقویت تأسیسات گازرسانی دارد زیرا سال‌های قبل که این موضوع مطرح شده بود، صرفاً گازرسانی بخش خانگی لالجین مدنظر بود.

وی اضافه کرد: اگر بخشی از این واحدها برای تأمین گاز مراجعه کنند و نتوانیم کار کنیم، با مجوز از شهرداری وارد عمل شده و ضمن تقویت تأسیسات گازرسانی، سایر واحدها را نیز از نعمت گاز بهره‌مند خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار