استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: در حال مذاکره با 11 شرکت خارجی هستیم که پیش‌بینی می‌شود پس از توافقات میزان سرمایه‌گذاری خارجی در استان قزوین به یک میلیارد دلار برسد.
کد خبر: ۵۳۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت گلدیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از بازدید واحدهای صنعتی و تولیدی که امروز صورت گرفت، آشنایی با وضعیت واحدها و حل مشکلاتی است که در این واحدها وجود دارد.

وی افزود: یکی از مسائل مهمی که در شرایط فعلی باید به آن توجه شود، سرمایه‌گذاری خارجی است که از شرایط پسابرجام باید برای سرمایه‌گذاری خارجی استفاده شود.

استاندار قزوین ادامه داد: بیش از یک هزار و 290 نوع کالای صنعتی در استان قزوین تولید می‌شود که در حال حاضر 457 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حال اجرا است.

زاهدی اضافه کرد: در حال مذاکره با 11 شرکت خارجی هستیم که پیش‌بینی می‌شود پس از توافقات میزان سرمایه‌گذاری خارجی در استان قزوین به یک میلیارد دلار برسد.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی دارد و به دلیل موقعیت استراتژیکی در حوزه صنعت و تولید می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به واحدهای فعال در استان قزوین می‌توان به وضعیت اشتغال و تولید سامان بخشید.

استاندار قزوین افزود: فاز نخست یکی از واحدهای تولیدی استان قزوین با حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و فاز تکمیلی آن تا سه سال آینده تحقق می‌یابد و برای دو هزار و 100 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

زاهدی در خصوص واحدهای نیمه‌تمام استان قزوین توضیح داد: در جلسات مختلف کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان قزوین بیان کرده‌ام که واحدهای تولیدی در حال احداث باید تکمیل شوند که با تحقق این مهم، به اشتغال پایدار دست می‌یابیم.

وی اضافه کرد: از طرح‌های توسعه واحدها هم استقبال می‌کنیم که با سرمایه‌گذاری اندک و توجیه اقتصادی بسیار خوب می‌توان به تولید و اشتغال دست یافت که تعدادی از واحدهای استان قزوین از این طرح‌ها استقبال کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار