نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در جشن و خروش مردم غیور قزوین در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی گفت: شکست گنبد آهنین تحقق آیه «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی» است، یعنی هنگامی که به‌سوی دشمنان تیر پرتاب کردی، تو آن را پرتاب نکردی، بلکه خدا پرتاب کرد تا آنان را هلاک کند.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ 15 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی شب گذشته ۲۶ فروردین در جشن و خروش مردم غیور قزوین در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار کرد: صهیونیست‌ها آن‌قدر از گنبد آهنین صحبت می‌کردند که همه باورشان شده بود کاری نمی‌شود کرد، اما دیدیم گنبد آهنین مثل دیوار‌ها و دژ‌های صهیونیستی در هم شکسته شد و آیه ۱۷ سوره انفال تحقق پیدا کرد.

وی بیان کرد: آن کسی که به سوی صهیونیست‌ها موشک شلیک کرد درواقع دست خدا بود که از آستین فرزندان شجاع این مرز و بوم بیرون آمد و انتقام سختی از صهیونیست‌ها گرفته شد و این وضعیت دروغینی که صهیونیست‌ها از خودشان درست کرده بودند شکسته شد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: از این به بعد هجمه‌ها و حمله‌ها از لبنان، سوریه، عراق، یمن، فلسطین و کرانه باختری رود اردن با شدت، حدّت و جدیت بیشتری بر سر صهیونیست‌ها خواهد ریخت، از این به بعد سیلی پشت سیلی بر صورت صهیونیست‌ها نواخته خواهد شد و یکی از برکات این حرکت همین بود.

وی خاطرنشان کرد: برکت دیگر این حرکت آن است که صهیونیست‌ها فهمیدند از این به بعد دیگر نباید از این غلط‌ها بکنند و به راحتی سرداران ما را مورد اصابت قرار داده و به شهادت برسانند، آن‌ها فهمیدند که نباید به کنسولگری یا سفارتخانه‌های ما نظر بدی داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: عملیات بامداد ۲۶ فروردین نشان داد درست است شعار‌ها و اظهار نفرت‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی در همه جای دنیا احسنت دارد، اما آن کسی که به میدان آمد، عمل کرد و ایده‌ها را محقق ساخت، جمهوری اسلامی ایران، فرزندان شجاع رهبر حکیم انقلاب و سرداران سپاه ما بودند که این ایده، آرمان جهانی و رفراندوم بین‌المللی را علیه صهیونیست‌ها به اجرا در آوردند.

وی بیان کرد: برکت دیگر این حرکت آن بود که در جهان اسلام همه مسلمان‌ها دلشان برای مردم بی‌پناه غزه سوخته بود، همه ناراحت بودند و منتظر بودند اتفاقی بیفتد، خیلی از سران کشور‌های اسلامی هم کوتاهی می‌کردند و گاهی با بی‌حیایی به صهیونیست‌های ظالم کمک‌رسانی می‌کردند، اما جهان اسلام و پیروان مذاهب گوناگون دیدند آن کسانی که به فریاد مردم مظلوم غزه رسیدند، پیروان امیرالمؤمنین (ع) بودند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مردم غزه که هیچ پناهی نداشتند، بامداد ۲۶ فروردین می‌گفتند امشب تنها شبی است که ما بدون ترس و واهمه از بمباران هواپیما‌های صهیونیستی استراحت می‌کنیم، همه این برکات از ناحیه خدای متعال و به‌خاطر دعاها، مناجات‌های ماه مبارک رمضان و اشتغاثه مؤمنان روزه‌دار و متدین است که نصیب جهان اسلام شد و افتخارآفرینی‌هایی که توسط نیرو‌های مسلح عزیز حاصل شد.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال صهیونیست‌ها را ظالم و مغضوب معرفی می‌کند، مغضوب یعنی مورد غضب خدا هستند، یعنی هر کس به آن‌ها سیلی بزند خدا به دست او قدرت می‌بخشد، ما در هر نماز حداقل ۲ بار در سوره حمد کلمه مغضوب را می‌خوانیم.

آیت‌الله عابدینی در پایان گفت: امام خمینی (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، ادامه این حرکت اربعینی باید ان‌شاءالله به قدس منتهی بشود. این آرزو دور نیست، یک زمان وقتی از کربلا صحبت می‌شد، همه تصور می‌کردند به این زودی‌ها آرزوی زیارت کربلا محقق نخواهد شد، امروز هم که از قدس سخن می‌گوییم ممکن است برخی‌ها آن را آرزویی دور تصور کنند، اما امیدواریم به یاری خدای متعال طولی نکشد که این جاده ادامه پیدا کرده و قدس را هم زیارت کنیم و در آنجا نماز بخوانیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار