مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به فعالیت ۷۵ موسسه قرآنی فعال در همدان گفت: مجوز فعالیت ۳ موسسه جدید قرآنی در همدان صادر شد.
کد خبر: ۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 16 February 2015
مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به فعالیت ۷۵ موسسه قرآنی فعال در همدان گفت: مجوز فعالیت ۳ موسسه جدید قرآنی در همدان صادر شد.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی با بیان اینکه همه موسسات قرآنی استان در زمینه صدور مجوزها به روز شده‌اند، اظهار داشت: موسسه‌های فانوس هدایت، ترنم ندای ملکوت و دارالحفاظ کودک و نوجوان اخیراً مجوز فعالیت خود را دریافت کرده‌اند. 

عبادی بیان کرد: دو موسسه نور و شمس ضحی در شهرستان کبودراهنگ نیز برای فعالیت در این زمینه موافقت اصولی گرفته‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵ موسسه قرآنی فعال در استان وجود دارد، از تسویه حساب مالی آموزشی این موسسات خبر داد. 

وی در توضیح علت پرداخت این مبلغ تأکید کرد: موسسات قرآنی با توجه به درصد قبولی قرآن آموزان در آزمون دوره‌های آموزشی، کمک هزینه آموزشی دریافت می‌کنند. 

مدیر کل ارشاد همدان با اشاره به اینکه شورای قرآنی استان همدان در مقایسه با سایر استانها برتر است، تصریح کرد: خوشبختانه در راستای فعالیت های قرآنی تشکل های مردمی بسیاری در استان همدان فعالیت می کنند. 

وی با بیان اینکه بیش از۵۰۰ کانون فرهنگی قرآنی زیر نظر اداره ارشاد استان همدان فعالیت می کنند، گفت: از ابتدای امسال اعتباراتی به کانون‌های فرهنگی مساجد و موسسات فرهنگی قرآنی تعلق گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار