رئیس شرکت مخابرات ملایر گفت: با راه‌اندازی این سیستم علاوه به کاهش تاخیر اینترنت، در شبکه 4.5G تعداد اتصال‌های بسیار بیشتری را به صورت همزمان، نسبت به شبکه می‌توان ایجاد کرد.
کد خبر: ۵۳۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 12 December 2017
رئیس شرکت مخابرات ملایر گفت: با راه‌اندازی سایت‌های جدید مخابراتی میزان سرعت اینترنت در ملایر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش فارس؛ محمدرضا تاجوک  با بیان اینکه  طی یک سال اخیر 28 سایت در شهر ملایر و 6 سایت در سایر شهرهای تابعه شهرستان ملایر به فناوری 4G و 3G مجهز شده است؛ اظهار کرد: با راه‌اندازی این سایت‌ها 4.5G میانگین سرعت تا سه برابر بیشتر از گذشته خواهد بود.

وی بیان کرد: با نصب و راه‌اندازی 13 سایت تلفن همراه به فناوری جدید 4.5G در شهر ملایر دارندگان سیم کارت‌های همراه اول قادر به استفاده مطلوبتری از اینترنت پرسرعت همراه اول خواهند بود.

رئیس شرکت مخابرات ملایر گفت: با راه‌اندازی این سیستم علاوه به کاهش تاخیر اینترنت، در شبکه 4.5G تعداد اتصال‌های بسیار بیشتری را به صورت همزمان، نسبت به شبکه می‌توان ایجاد کرد.

وی افزود: پشتیبانی از فناوری اینترنت اشیای باند باریک که در نسل‌های قبلی وجود نداشت با  اتصال شبکه‌های G4.5 به وجود آمد.

تاجوک بیان کرد: با نصب و راه‌اندازی 13 سایت تلفن همراه به فناوری جدید 4.5G در شهر ملایر دارندگان سیم‌کارت‌های همراه اول قادر به استفاده مطلوبتری از اینترنت پرسرعت همراه اول خواهند بود.

وی در ادامه گفت: به علت برگردان کابل و نیز ارتقای سیستم‌های مخابراتی در منطقه بلوار 15 خرداد شهر ملایر تعداد یک‌هزار شماره از تلفن‌های این منطقه با انتقال بر روی سیستم‌های جدید بنا به ضرورت فنی تعویض شماره شده که به این ترتیب امکان واگذاری تلفن و سرویس‌های جدید مخابراتی در منطقه برای متقاضیان جدید فراهم شد.

 رئیس  شرکت مخابرات ملایر خاطرنشان کرد: ضمناً برای رفاه حال مشترکین دارای ADSL افرادی که از مخابرات سرویس داشته سرویس قبلی برای آنها حفظ شده و کسانی که از سایر شرکت‌ها دارای ADSL بوده به علت عدم وجود حضور شرکت‌های PAP در کافونوری آن منطقه می‌توانند سرویس ADSL خود را از مخابرات پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار