مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون 91 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
کد خبر: ۵۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 04 December 2017
حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: رشد 3.6 برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در دوران پسابرجام است.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 91 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به میزان مساحت واگذاری گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری 51 هکتار از اراضی صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

خانپور به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی  کاسپین یک(آبیک)، لیا و کاسپین به ترتیب بیشترین میزان واگذاری‌ها را داشته است.

این مسؤول ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی‌ می‌شود انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری تا پایان سال جاری بیش از 100 قرارداد برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار