رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: برگزاری این مسابقات در ادامه میزبانی‌های موفق قبل و در جهت زنده کردن نام و آوازه نهاوند به عنوان قطب بلامنازع کشتی استان خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 14 November 2017
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان همدان، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ محرم روزبه با بیان اینکه مسابقات کشتی نوجوانان استان به میزبانی نهاوند طی دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: روز چهارشنبه مسابقات کشتی آزاد و روز پنجشنبه مسابقات کشتی فرنگی انجام می‌شود و در این رقابت‌ها نهاوند با دو تیم شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در خانه کشتی شهید منوچهر برزویی انجام و تمام هزینه‌ها بر عهده اداره ورزش است، عنوان کرد: نهاوند به‌دلیل پرورش پایه‌های خوب در کشتی و در راستای فرصت دادن به نوجوانان جهت اعزام به مسابقات کشوری، میزبانی این مسابقات را درخواست داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: برگزاری این مسابقات در ادامه میزبانی‌های موفق قبل و در جهت زنده کردن نام و آوازه نهاوند به عنوان قطب بلامنازع کشتی استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه نهاوند سرشار و لبریز از استعدادهای کشتی است، تاکید کرد: رشته‌های کشتی، جودو، فوتبال خصوصا فوتبال بانوان و رشته‌های دیگر از جمله هیات‌های فعال این شهرستان هستند.

روزبه با اعلام حمایت خود از تمام هیات‌ها و ورزشکاران نهاوندی، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان نهاوند آماده ایجاد تحولی عظیم در مدال‌آوری و قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی است و امیدواریم با همدلی و هم‌آوایی بین ورزشکاران این هدف محقق و تقویت شود.

وی با اشاره به ورزش بانوان گفت: با تلاش هیات‌های ورزشی، شاهد رشد بیش از پیش جایگاه بانوان ورزشکار نهاوندی در زمینه‌های مختلف ورزشی چون فوتسال، فوتبال، کونگ فو، جودو، والیبال، کشتی و رشته‌های دیگر هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار