نايب قهرمان جهان و المپيك گفت: رئيس هيأت كشتي استان نمي‌تواند خانواده كشتي را دور هم جمع كند و بدتر اينكه هيچ قهرمان و عنوان‌داري امروز در هيأت كشتي همدان فعاليت نمي‌كند.
کد خبر: ۵۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 24 June 2015

نايب قهرمان جهان و المپيك از وضعيت حاكم بر كشتي استان همدان انتقاد كرد.

به گزارش ایسنا، "صادق گودرزي" اظهار كرد: كشتي همدان عقبه خاصي ندارد و افتخارآفريني‌هاي ورزش اول استان مديون كشتي‌گيران نهاوند و ملاير است. با تمام احترامي كه براي همداني‌ها قائلم و اين 2 شهرستان هم زيرمجموعه استان هستند اما نبايد فراموش كنيم كه همداني‌ها قهرمان جهاني نداشته‌اند و بزرگان كشتي استان از دل 2 شهرستان نهاوند و ملاير بيرون آمده‌اند. متأسفانه به مرداني چون عزيز سيف، تورج ظفري، فرامرز سماوات و سعيد گودرزي بي‌اهميت شدند و چرخ سازندگي در كشتي استان متوقف شد. به اين نخبه‌ها بها ندادند تا كشتي همدان پشتوانه‌اي نداشته باشد.

وي تصريح كرد: چرخه اقتصادي هيأت فعال نيست. رئيس هيأت كشتي استان نمي‌تواند خانواده كشتي را دور هم جمع كند و بدتر اينكه هيچ قهرمان و عنوان‌داري امروز در هيأت كشتي همدان فعاليت نمي‌كند.

نايب قهرمان المپيك 2012 لندن ادامه داد: اگر كشتي را به اهلش بسپارند شايد دوباره ورزش اول همدان پويا و زنده شود در غير اينصورت نبايد انتظار موفقيت داشت.

گودرزي در ادامه با اشاره به دوري خود از كشتي خاطرنشان كرد: من تمام زندگي خود را پاي كشتي گذاشته بودم و چندين سال در سطح اول حرفه‌اي اين رشته كار كردم. طبيعي است فردي كه به مدت زيادي در اوج باشد و مدال‌هاي مختلفي كسب كند دوري هميشگي آن هم در سن و سالي كه مي‌توانستم به افتخارات بيشتري دست پيدا كنم سخت و غيرقابل تحمل باشد.

قهرمان بازي‌هاي آسيايي 2010 بيان كرد: مجبور به كنار آمدن با اين مسأله بودم. مصدوميت براي ورزشكاران حرفه‌اي امري طبيعي است و من هم از اين قاعده مستثنا نبودم اما مدتي كه گذشت به اين باور رسيدم كه اين اتفاق حكمت الهي بوده و من هم بايد به آن احترام مي‌گذاشتم.

وي درخصوص رقابت با جردن باروفس و شكست‌ناپذيري اين نابغه آمريكايي افزود: نمي‌توان از بيرون درخصوص كشتي و نتيجه آن نظر داد. بحث جردن باروفس يا كشتي‌گيران ديگر نيست. من در تمامي شرايط براي پيروزي گام به تشك مسابقه مي‌گذاشتم. من و باروفس در جهاني استانبول و فينال المپيك لندن در اوج آمادگي به هم رسيديم و اتفاقات طوري رقم خورد كه نتوانم برابر او موفق باشم.

گودرزي در پايان با اشاره به فعاليت خود در سازمان ورزشي شهرداري تهران اعلام كرد: چند سال كارمند سازمان ورزشي شهرداري تهران هستم و براي توسعه ورزش همگاني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنم. همكاري با نفراتي چون مهدي اميرآبادي لذت‌بخش است!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار