نوراله زاده گفت: طرحهای کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.
کد خبر: ۵۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 05 November 2017
شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این مراسم هدف از افتتاح این شعبه را ارائه خدمات مناسب تر و دسترسی سریعتر جوانان و کارآفرینان این شهرستان به خدمات صندوق عنوان کرد.

نوراله زاده افزود: طرحهای کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های خدمات رسانی به مردم در شهرهای کوچک رویکرد دولت برای به حداقل رساندن سفر برای انجام کارهای اداری است.

غلامرضا تاجگردون افزود: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی شرایط را برای رونق کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود تعداد زیاد جوان جویای کار، اجرای طرح های اشتغالزایی کوچک به دلیل زود بازده بودن نقش اثرگذاری در اشتغالزایی دارد.

تاجگردون به مستعد بودن شهرستان باشت در گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی اشاره و ابراز امیدواری کرد: با افزایش دسترسی مردم به صندوق کارآفرینی امید ضمن ایجاد اشتغال زمینه برای رونق تولید نیز فراهم شود.

حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز در آیین افتتاح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت ضمن خیر مقدم و تشکر از توجه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  در سال اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال پایدار  پیگیری‎های لازم جهت تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های جدید التاسیس انجام گرفت که خوشبختانه مجوز تاسیس شعبه صندوق در شهرستان باشت صادر شد.

ارسلان حسن پور افزود: هم اکنون صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، بهمئی، دنا و باشت در حال ارائه خدمت به مردم استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار