عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سیاستهای آمریکا به بن بست رسیده و راهبرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اذعان کارشناسان جهان ازهم پاشیده است.
کد خبر: ۵۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 05 November 2017
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را اولویت نخست کشور دانست و گفت: رسیدن به رونق اقتصادی هدف اصلی مسئولان است و تحقق این مهم توطئه های استکیاری آمریکا را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا؛ اکبر رنجبرزاده گفت: امروز جهاد در عرصه اقتصادی برهمه واجب است و باید برای برداشتن موانع موجود تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی همواره صحیح بوده و اکنون سیاست کشور تکیه بر تولید و توان داخلی و کاهش واردات است.

رنجبرزاده با اشاره به تهدیدات آمریکا برای تضعیف توان دفاعی کشور، گفت: تمام توطئه ها و ترفندهای آمریکا به مدد توان بی نظیر نظامی کشور خنثی می شود و هرگز اجازه تعرض و حمله به خاک ایران را به دشمن نخواهیم داد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سیاستهای آمریکا به بن بست رسیده و راهبرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اذعان کارشناسان جهان ازهم پاشیده است.

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را علت اصلی ازهم گسیختگی افکار سران آمریکا دانست و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان نمونه ای از پایداری و ولایتمداری ملت ایران است.

رنجبرزاده با اشاره به سه حادثه تاریخی در روز 13 آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان، آمریکا را برای همیشه از ایران ریشه کن کرد و ازآن پس در خارج مرزها برای ملت ما خط و نشان می کشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا پس از شکست های پی در پی در حادثه طبس، جنگ تحمیلی، جنگهای خاورمیانه و جنگ داخلی عراق و اکنون با شکست توطئه داعش و تکفیری ها، ره طور کامل ناامید و مضطرب شده است.

رنجبرزاده با بیان اینکه اربعین حسینی سرمایه بزرگ جهان اسلام است، گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون زائر از سراسر ایران به کربلا مشرف شده اند و آمریکا و اسرائیل تاب تحمل همبستگی مسلمانان را ندارند و اربعین حسینی خار چشم آنها شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار