رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به اینکه این حادثه کشته یا مجروح نداشته و تنها به خودروها آسیب رسید، گفت: یکی از طرفین تصادف که مقصر نیز بوده به محض دیدن مأموران پلیس صحنه حادثه را ترک و متواری شد.
کد خبر: ۵۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 05 November 2017
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: بارترافیکی همدان به دلیل عبور زائران اربعینی حسینی به صورت کاملاً محسوس آغاز شده و شاهد افزایش 50 درصدی بار ترافیکی در همدان هستیم.

به گزارش فارس؛ نعمت‌الله زنگنه با اشاره به وقوع تصادف در بلوار آیت الله نجفی همدان اظهار کرد: این تصادف خوشبختانه شدید نبوده و تنها یک تصادف خسارتی بوده است.

وی افزود: با توجه به بار ترافیکی در بلوار آیت الله نجفی به دلیل عبور زائران اربعین حسینی از این مسیر، این تصادف باعث تراکم و ازدحام خودروها شده بود وگرنه خوشبختانه تصادف شدیدی رخ نداده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به اینکه این حادثه کشته یا مجروح نداشته و تنها به خودروها آسیب رسید، گفت:  یکی از طرفین تصادف که مقصر نیز بوده به محض دیدن مأموران پلیس صحنه حادثه را ترک و متواری شد.

وی از افزایش بار ترافیکی به دلیل عبور زائران اربعینی حسینی در همدان خبر داد و یادآور شد: بارترافیکی از روز گذشته به صورت کاملاً محسوس آغاز شده و قسمتی از حاشیه شهر نظیر بلوار فرودگاه، بلوار آیت الله نجفی، تقاطع میدان بار، بلوار ارتش و کربلا را دربرگرفته است.

زنگنه با اشاره به اینکه از روز گذشته شاهد افزایش 50 درصدی بار ترافیکی در همدان بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم و زائران اربعین حسینی نکات ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد تصادف در ایام اربعین حسینی به دلیل شلوغی جاده‌ها نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار