مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: شرکت هواپیمایی زاگرس به وعده خود در زمینه برقراری پروازهای دو طرفه همدان - نجف عمل نکرد.
کد خبر: ۵۱۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 24 October 2017
مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: شرکت هواپیمایی زاگرس به وعده خود در زمینه برقراری پروازهای دو طرفه همدان - نجف عمل نکرد.

به گزارش ایرنا؛ محسن ساغرچی خاطر نشان کرد: سازمان حج و زیارت برای برقراری همدان - نجف با چند شرکت هواپیمایی وارد مذاکره شد و در نهایت شرکت هواپیمایی زاگرس آمادگی خود را برای برقراری این پروازها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه با وجود رسیدن موعد این تفاهم نامه، تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است، افزود: به منظور ترغیب شرکت هواپیمایی زاگرس به برقراری این پرواز، هزینه پیش بینی شده برای پرواز همدان - نجف با تهران - نجف یکسان در نظر گرفته شد.

مدیر حج و زیارت استان همدان ادامه داد: شرکت هواپیمایی زاگرس پرواز بدون مسافر از تهران به همدان به منظور جابجایی زائران امام حسین (ع) را دلیل عمل نکردن به وعده خود اعلام کرد.

ساغرچی اضافه کرد: برای رفع این مشکل نیز با همکاری شرکت شمسا، قرار شد شرکت هواپیمایی زاگرس ابتدا زائران تهرانی را به نجف جابجا کند و در ادامه زائران همدانی را از نجف به این استان بازگردانده و دوباره از همدان به نجف عزیمت کند و از نجف نیز عازم تهران شود و این روال ادامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از حرکت هواپیما بدون صندلی خالی، همچنان شرکت هواپیمایی زاگرس به وعده هایش عمل نکرده است و رایزنی ها برای برقراری این پرواز ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، 2 پرواز همدان - مشهد و همدان - کیش در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته توسط هواپیمای ام.دی (MD) و فوکر 100 با حدود 160 نفر ظرفیت از فرودگاه همدان انجام می شود.

بیش از 35 هزار و 500 مسافر سال گذشته با استفاده از فرودگاه همدان جابجا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار