مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان گفت: تا کنون ۲ محموله گوشت قرمز استرالیایی وارد استان شده و مشکل گوشت حل شده است.
کد خبر: ۴۹۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 23 September 2017
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به توزیع ۲۴۵۰ تن گوشت مرغ منجمد در سالجاری، گفت: در حال حاضر ۱۲۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره شده است.

به گزارش ایسنا- مومنی درکمیسیون تنظیم بازار استان همدان اظهارکرد: در روز گذشته قیمت مرغ آماده طبخ در بازار۶۶۰۰ تومان بود.

وی با بیان اینکه خرید گوشت مرغ در استان آغاز شده است، افزود: به علت شرایط قیمتی تاکنون در بحث خرید مرغ ورود نداشتیم اما آمادگی خرید و توزیع گوشت مرغ در ایام محرم وجود دارد. 

وی درباره گوشت قرمز نیز، ادامه داد: در جلسه قبل از عید مصوب شده بود اتحادیه دامداران ‌از محل تولید داخل گوشت قرمز توزیع کند اما به دلایلی این کار پیش نرفت و ما به دنبال خرید گوشتهای وارداتی از کشورهای آسیای میانه هستیم.

مومنی عنوان‌کرد: به دلایل رعایت نکات سلامت مردم گوشت آسیای میانه وارد نشد و زمینه ورود گوشتهای استرالیایی مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان گفت: تا کنون ۲ محموله گوشت قرمز استرالیایی وارد استان شده و مشکل گوشت حل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه قصابان ۶ مرکز برای توزیع این‌گوشت اعلام کرده است که به قیمت ۳۳ هزار تومان با کیفیت بالا عرضه می شود.

مومنی یادآور شد:  ۳۶۰۰ تن جو به ارزش ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت قیمت تضمینی در بورس عرضه و به فروش رفت.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز گفت: امسال میانگین افزایش قیمت گروه های کالایی مصرف خانوار ۱۰.۸ درصد افزایش داشته است.

علیرضا شجاعی اظهار کرد: در این مدت قیمت گوشت قرمز ۱۲ درصد افزایش داشته که با واردات گوشت از افزایش بیشتر قیمت این کالا جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: امسال شرایط قیمتی کالاها در بازار خوب بوده اما فلزات رشد ۵۷ درصدی را از تیر ماه آغاز کرده است.

وی با اشاره به ثبات قیمت روغن در بازار، عنوان کرد: در سالجاری قیمت قند و شکر منفی ۱۲.۴ درصد کاهش داشته است.

شجاعی ادامه داد: در بین کالاهای مصرفی سبد خانوار میوه و تره بار ۱۶ درصد افزایش داشته که بیشترین افزایش قیمت مربوط به گوجه فرنگی بوده است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: برنج ۲.۷ درصد، لبینات ۵.۸ درصد، حبوبات ۱۵ درصد و لوازم تحریر ۳.۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار