کد خبر: ۴۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 15 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه های یزد در جلسه هماهنگی حج تمتع اظهار کرد: بايد با  برنامه ريزي مدون و مستمر، براي استقبال شايسته و در خور شآن از زائران بیت الله الحرام گام بلندي برداريم.
وی گفت: اولويت اصلي ما ارايه ي بهترين تسهيلات و خدمات فرودگاهي به زائران یزدی در فرودگاه بين المللي یزد خواهد بود.
محمدی در ادامه افزود: نخستین پرواز برگشت حجاج استان ظهر روز ۲۶ شهریور توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام خواهد شد و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل فرودگاه های استان یزد از شهروندان خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری‌های لازم را با مسئولان فرودگاه یزد داشته باشند.
وی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۱۹۹ و شماره تلفن‌های ۳۷۲۱۸۰۸۲-۴ و یا از طریق پرتال فرودگاه یزد به آدرس yazd.airport.ir  از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.
محمدی با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه بین المللی یزد همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‎کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
وی در تشریح برنامه بازگشت زائران حج امسال گفت: به امید خدا بیش از ۲۳۰۰ زائر یزدی در قالب ۱۶ کاروان، توسط هواپیمای ایرباس ۶۰۰ با ۹ سورتی پرواز از جده وارد فرودگاه بین المللی یزد خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار