نخستین پرواز بازگشت كاروان‌های حجاج استان فارس وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.
کد خبر: ۴۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 14 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: نخستین پرواز بازگشت كاروان‌های حجاج استان فارس  با تأخیر دو ساعت وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.
رضا بدیعی‌فرد، مدیركل فرودگاه‌های استان فارس در حاشیه این برنامه با بیان اینكه در این پرواز ۵۰۰ نفر از حجاج استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند، گفت: امسال ۳ هزار و ۷۰۰ نفر زائر بیت‌الله‌الحرام استان‌های فارس و كهیگلویه و بویراحمد از فرودگاه شیراز عازم سرزمین وحی شدند كه همین تعداد نیز به همین فرودگاه بازخواهند گشت.

وی با تصریح اینكه این تعداد حجاج در قالب ۲۵ كاروان هستند، گفت: حجاج ما توسط ۱۴ پرواز از امروز تا ۲۷ شهریورماه به شیراز بازخواهند گشت.

بدیعی‌فرد همچنین این نكته را یادآور شد كه حجاج استان فارس با هواپیمای ایرباس ۶۰۰ شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باز می‌گردند و ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت امن و آسوده زائران بیت‌الله‌الحرام اندیشیده شده است.

مدیركل فرودگاه‌های استان فارس در پایان گفت: به دلیل كمبود جا امكان حضور جمعیت استقبال‌كنندگان از حجاج را نداریم لذا اعلام كرده‌ایم كه استقبال‌كنندگان بدون همراه باشند.

مهدی استادزاده، مسئول پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز در این مراسم به ارائه توصیه‌های پزشكی ـ بهداشتی پرداخت و از حجاج خواست حداقل تا ۲ هفته از ولیمه دادن پرهیز كنند و سپس گفت: در صورتی كه حجاج بعد از دو هفته علائمی نظیر تب، سرماخوردگی و غیره داشتند حتماً به پزشك خانواده خود مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار