رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: تیم بدنسازی و پرورش اندام استان همدان که به مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان اعزام شده بودند در این مسابقات خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 16 June 2015
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: تیم بدنسازی و پرورش اندام استان همدان که به مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان اعزام شده بودند در این مسابقات خوش درخشیدند.

به گزارش مهر، مرتضی خدابنده لو با اشاره به نفرات اعزامی تیم همدان در مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور اظهار داشت: علی نجفی، مهدی رجبی، حسن ذاکر پور، رضا صمدی، محمد امین حسن زاده، پیمان عبدی، عباس زندی، امیر حسین حسنی، حسن نوروزی، صفر علی فعله گری، مهدی غلامی، حسین سرشار، یوسف امیری، پیمان محبی، علی عبدالهی به مربیگری علی اکبر سعیدی اخلاص و سر پرستی سید روح اله رسولی در این مسابقات حاضر شدند.

وی افزود: تیم اعزامی همدان در مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به هفت نشان طلا، چهار نقره و دو نشان برنز انفرادی دست یافت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات بیان کرد: در مسابقات نوجوانان تیم همدان به عنوان سوم مشترک دست یافت، در رده انفرادی این رقابت ها نیز علی نجفی در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمد حسنی پور در وزن ۷۴ کیلوگرم و عباس زندی دروزن ۸۳کیلوگرم به نشان طلا دست یافتند.

بدنسازی پرورش اندام‌

خدابنده لو عنوان کرد: همچنین در رده تیم جوانان تیم همدان با اقتدار قهرمان شد و در در رده انفرادی نیز حسن ذاکر پور در وزن ۷۴کیلوگرم و محمد امین حسن زاده در وزن کیلوگرم ۱۰۵ هر دو به نشان طلا دست یافتند و یوسف حمیدی در وزن ۵۳کیلوگرم و رضا صمدی در وزن ۶۶ کیلوگرم به مقام دوم رسیدند و امیر حسین حسنی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

وی با اشاره به نتایج رده سایر رده های سنی این مسابقات گفت: همدان در تیمی بزرگسالان عنوانی را کسب نکرد اما در رده بندی انفرادی فرشید جعفری در وزن ۷۴ کیلوگرم به مقام چهارم دست یافت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان یادآور شد: نتایج تیمی پیشکسوتان حاضر در این رقابتها هنوز اعلام نشده اما در رده انفرادی علی حیدری در وزن ۶۶ کیلوگرم حسین سرشار در وزن ۹۳ کیلوگرم به قهرمانی دست یافتند و عباس پناهی در وزن ۷۴کیلوگرم و حسین علی هنری در وزن ۸۳ کیلوگرم نشان نقره کسب کردند و علی عبدالهی دروزن ۱۰۵ کیلوگرم مقام سوم را ازآن خود کرد.

خدابنده لو با اشاره به عملکرد این هیئت در سال های گذشته گفت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان در رشته های پرورش، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قوی ترین مردان در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و استان همدان از استان های صاحب نام در این رشته است.

خدابنده لو عنوان کرد: هر ساله در ارزشیابی های فدراسیون بین استان های اول تا ششم قرار داریم و در تمامی مسابقاتی قهرمانی کشور که ورزشکاران این رشته از استان همدان اعزام می شوند نتایج خوبی را کسب می کنند و دست خالی از مسابقات باز نمی گردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار