مدیرعامل شرکت آبفا همدان از قطع آب مشترکان پرمصرف در تابستان امسال خبر داد و گفت: امسال ۲۰ هزار انشعاب جدید در همدان واگذار می‎شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 16 June 2015

به گزارش تسنیم ، سیدهادی حسینی بیدار ، با بیان اینکه بحران آب در همدان جدی است، اظهار داشت: هر روز شاهد گرم شدن هوا و بالا رفتن دما هستیم که همین امر سبب افزایش مصرف آب در استان همدان شده و تامین آب را با مشکلات بسیار مواجه ساخته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای تامین آب در شهرهای استان همدان صورت گرفته است، گفت: این در حالی بوده که اعتبار برای این مسئله به میزان کافی تخصیص نیافته و در شهرستانهای استان به صورت تعهدی کار کرده‏ایم.

حسینی بیدار با اشاره به اینکه در حال حاضر به پیمانکاران حوزه آب در استان همدان نزدیک به 20 میلیارد تومان بدهکار هستیم، گفت: اگر وقفه‌ای در تامین آب مشترکان ایجاد شود مردم با مشکلات بسیاری مواجه می‌‏شوند که تلاش شده این اتفاق رخ ندهد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته در زمینه اصلاح و توسعه شبکه آب، فاضلاب و واگذاری انشعاب بالاتر از بودجه مصوب عملکرد داشتیم، عنوان کرد: سال گذشته 70 درصد از اعتبارات عمرانی بخش آب و فاضلاب معادل 32 میلیارد تومان محقق و در پروژهها اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 43 درصدی اعتبارات بخش فاضلاب شهر همدان در سال آینده خبر داد و گفت: سال گذشته 18 میلیارد تومان برای بخش فاضلاب شهر همدان اعتبار پیشبینی شده بود که این رقم امسال به 28 میلیارد تومان افزایش یافته است ولی امیدواریم تخصیص مناسبی داشته باشد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 18 هزار انشعاب جدید به مشترکان آب در استان همدان واگذار شد، بیان کرد: امسال در تلاش هستیم تا 20 هزار انشعاب جدید را در استان همدان واگذار کنیم.

حسینی بیدار درباره طلب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکان نیز گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب همدان از مشترکان خانگی و ادارات دولتی 8 میلیارد طلب دارد که امیدواریم با پرداخت به موقع شرکت آبفا را در ارائه خدمات مناسب همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت آبفا همدان اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف در تابستان، مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکرده و بیشتر از الگو مصرف کنند تذکر و اخطار شرکت آبفا را دریافت کرده و در صورت عدم اطلاح با قطعی آب مواجه می‏‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار