۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات خزانه اسلامی همدان باقی مانده است‌.
کد خبر: ۴۸۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 21 August 2017
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: ۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات خزانه اسلامی همدان باقی مانده است‌.

به گزارش تسنیم،  سیدناصر محمودی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: 96 میلیارد تومان اعتبار خزانه اسلامی برای استان همدان تعیین شده که برخی نهادها برای جذب آن اقدام نکردند که خوشبختانه با تمدید مهلت تا یک ماه دیگر فرصت دارند.

محمودی اعلام کرد: 77 میلیارد تومان تعهد اسناد خزانه از سوی دستگاه‌های استان انجام شده و بیش از 18 میلیارد تومان از آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه 11 دستگاه همدان تاکنون اطلاعات مربوط به اسناد خزانه خود را اعلام نکردند بیان کرد: آب منطقه ای، راه و شهرسازی، دانشگاه ملایر و پیام نور همدان، شهرداری فامنین، سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، سپاه پاسداران، ارشاد همدان، دانشگاه سید جمال الدین و شهرداری همدان جزو این ادارات هستند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه این دستگاه‌ها برای تکمیل اطلاعات خزانه یک ماه فرصت دارند گفت: مهلت اسناد خزانه تا شهریورماه تمدید شد ضمن اینکه 8 شهریور کارگاه آموزشی اناد و خزانه را برگزار می کنیم و لازم است تا مدیران در آن شرکت داشته باشند.

 فرماندار رزن نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در شهرستان برای تأمین آب شرب در شهرستان مشکل داریم گفت: تقاضا داریم به گونه ای برنامه ریزی شود تا اعتبارات حوزه آب رزن تخصیص یابد.

وی اظهار داشت: از استان درخواست داریم تا به سبب محدودیت زمان درصد تحصیص پروژه‌های بالای 90 درصد افزایش یابد تا این پروژه‌ها هر چه سریع تر اتمام یابد.

طاهره دوروزی، مشاور استاندار همدان در امور بانوان نیز در این جلسه از راه اندازی مرکز رشد و شتابدهی کسب و کار زنان در ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد و عنوان کرد: این مرکز می‌تواند فرهنگ ترویج کارآفرینی برای زنان و پرورش ایده‌های کسب و کار را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار