آیت الله طه محمدی با اشاره به روز بازگشت آزادگان به کشور گفت: ایثارگران و آزادگان افتخار انقلاب اسلامی و ذخیره ارزشمند و ماندگار این کشور محسوب می شوند.
کد خبر: ۴۸۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 20 August 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمن از پیشرفت های ایران در بخش های مختلف به ویژه در زمینه صنایع دفاعی هراس و وحشت دارد.

به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه شهر همدان افزود: انقلاب اسلامی به دلیل داشتن جوانانی غیور در عرصه نظامی بسیار پیشرفت کرده است و آمریکا به دلیل این پیشرفت از ایران می ترسد.

وی با بیان اینکه سنای آمریکا درحال نقشه کشیدن برای متوقف کردن صنایع دفاعی ایران است بیان کرد: صنایع دفاعی ایران به برکت انقلاب اسلامی به اوج خواهد رسید و دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد افزود: مساجد می تواند به محلی برای تربیت نیروهای بسیجی ، ورزشگاهی برای تربیت پهلوانان و کتابخانه برای تربیت صاحبان فکر و اندیشه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مساجد کارکردهای مختلفی برای تربیت نسل آینده دارد تاکید کرد: مساجد تنها برای اقامه نماز نیست بلکه باید جوانان آینده در این پایگاه ها تربیت شوند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به روز بازگشت آزادگان به کشور گفت: ایثارگران و آزادگان افتخار انقلاب اسلامی و ذخیره ارزشمند و ماندگار این کشور محسوب می شوند.

یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس نیز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: فاصله گرفتن از ولایت فقیه عامل بسیاری از مشکلات در جامعه است.

رضا هوشیار افزود: تا زمانی که جامعه ما ولایت مدار باشد، هیچ مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت و مردم ولایت مدار ایران امام(ره) را تنها نگذاشتند و دشمن نیز به هدف شوم خود نرسید.

آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار