طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، ۱۱۴ نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که ۸۶ نفر از جان‌باختگان مرد و ۲۸ نفر نیز زن بوده‌اند.
کد خبر: ۴۸۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 19 August 2017
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر وقوع 2 فقره سانحه جاده ای در جاده های برون شهری این استان در روز جمعه سه تن فوت و سه نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا زارعی افزود: در یک سانحه رانندگی اعضای 6 نفره یک خانواده پس از بازگشت از مراسم عروسی در کیلومتر 58 همدان - رزن دچار سانحه شدند.

وی با توضیح اینکه پدر خانواده پس از چند ساعت رانندگی و بروز خستگی و خواب آلودگی از همسر خود می خواهد رانندگی کند بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی پس از مدت کوتاهی رانندگی به زن میانسال نیز چیره می شود.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: کاهش سطح هوشیاری راننده به علت خستگی و خواب آلودگی موجب کاهش توجه وی به مسیر مقابل شده و در یک لحظه خودروی سمند از مسیر اصلی خارج و واژگون می شود.

وی گفت: در این سانحه مرد خانواده به همراه مادرش جان خود را از دست داده و راننده و 2 فرزند اش به شدت مجروح می شوند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: علت بروز این سانحه رانندگی خستگی و خواب آلودگی راننده و عامل مرگ سرنشینان نبستن کمربند ایمنی بوده است.

سرهنگ عزیزی توصیه کرد: شهروندان با استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و از اصرار به ادامه مسیر برای رسیدن به مقصد در مواقع خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

وی گفت: در سانحه دیگری که روز جمعه گذشته در جاده شهر آجین رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی وانت ، موتورسوار جان باخت.

وی اضافه کرد: تجاوز به چپ نادرست موتورسیکلت موجب بروز این سانحه رانندگی و جان باختن موتور سوار شد.

طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86نفر از جان باختگان مرد و 28 نفر نیز زن بوده اند.

73 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 14نفر در درون شهری، 11 نفر در معابر خاکی و روستایی و 16 نفر در سایر محدوده‌ها جان خود را از دست داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار