رئیس ستاد اقامه نماز اعلام کرد: امسال مستندسازی ادارات در خصوص برنامه‌های نماز و تهیه تقویم مدون نماز، انجام شود.
کد خبر: ۴۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 26 July 2017
رئیس ستاد اقامه نماز اعلام کرد: امسال مستندسازی ادارات در خصوص برنامه‌های نماز و تهیه تقویم مدون نماز، انجام شود.

به گزارش ایکنا، سید مرتضی حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان در اجلاس فصلی شورای اقامه نماز که ظهر امروز ۲ مرداد،برگزار شده بود، با تشریح برنامه‌های این ستاد بیان کرد: سالانه ۶ جلسه شورای اقامه نماز در دستگاه‌ها برگزار خواهد شد که زمان و مکان این جلسات باید اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به تهیه تقویم مدون نماز در هر اداره اظهار کرد: برنامه‌ها بایستی در طول سال انجام شود و به این صورت نباشد که قبل از ارائه گزارش به صورت فشرده چند برنامه در یک ماه اجرا شود بلکه این برنامه‌ها به صورت پراکنده در طول سال اجرا شود.

حسنی حلم گفت: امسال بومی سازی برنامه‌های نماز توسط ۱۴ دستگاه انجام می‌شود.

وی به مستندسازی برنامه‌های اجرائی ادارات اشاره کرد و با بیان برنامه‌های سالانه ادارات خاطرنشان کرد: پخش اذان،نشست سالانه پرسش و پاسخ درباره نماز،برگزاری حداقل یک همایش سالانه ،مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و تجلیل از پرسنل از برنامه های اجرائی هر اداره است.

وی با تاکید بر اهمیت محتوای برنامه‌ها گفت: در تعداد برنامه‌ها محصور نشویم، قبل از اجرای برنامه‌ها تفکر و خلاقیت بسیار حائز اهمیت است،و بایستی در زمینه نماز کارهای زیربنایی انجام شود، حتی سبک و سیاق اجلاس فصلی نماز نیز قابل تغییر است و می‌تواند بسیار بهتر برگزار شود.

وی اعلام کرد: امسال بیست و ششمین اجلاس نماز در استان هرمزگان و با موضوع نماز و فضای مجازی برگزار می‌شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار