مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان واقع‌گرایی را درزمینه حل مسائل مهم دانست و گفت: در تفرجگاه‌های استان همدان مشکلات عدیده‌ای ازجمله وجود قلیان، ترافیک سنگین گنج‌نامه، نبود ورزشگاه‌های روباز در تفرجگاه‌ها، وجود موتورسواران در سراب‌ها و عدم تناسب تعداد سرویس‌های بهداشتی با میزان گردشگران وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 03 July 2017
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: سال گذشته 3 هزار قلیان را در استان همدان معدوم‌سازی کردیم.

به گزارش ایسنا، مهرداد نادری‌فر در کمیسیون امنیت اجتماعی استان همدان، با اشاره به اینکه از تبدیل امور اجتماعی به معضل باید اجتناب کرد، یادآور شد: در حوزه امور اجتماعی استانداری باید سیاستی اتخاذ شود که امور اجتماعی تبدیل به امور سیاسی و بالعکس نشود.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل دولت تدبیر و امید امنیت اجتماعی در حوزه امور اجتماعی قرار گرفت و دستورالعملی در این زمینه از سوی وزارت کشور ارسال شده که بسیار جامع است که به تناسب در استان همدان باید بومی‌سازی شود.

نادری‌فر با بیان اهداف دستورالعمل ارسال شده وزارت کشور خاطرنشان کرد: این دستورالعمل به دنبال ساماندهی رفتار عموم در تفرجگاه‌ها است و اینکه دستگاه‌ها در این زمینه چه اهدافی دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان واقع‌گرایی را در زمینه حل مسائل مهم دانست و گفت: در تفرجگاه‌های استان همدان مشکلات عدیده‌ای از جمله وجود قلیان، ترافیک سنگین گنجنامه، نبود ورزشگاه‌های روباز در تفرجگاه‌ها، وجود موتورسوراران در سراب‌ها و عدم تناسب تعداد سرویس‌های بهداشتی با میزان گردشگران وجود دارد.

نادری‌فر با بیان اینکه مسئولیت هر دستگاه باید درباره وضعیت تفرجگاه‌ها مشخص شود، عنوان کرد: چند محور مهم که در زمینه تفرجگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد ظاهر تفرجگاه‌ها، برگزاری نماز جماعت، پاکسازی محیط‌ها از سگ گردانی و موتورسوارها و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه باید از تمامی نهادها کمک گرفت، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد درباره حفظ تفرجگاه‌ها نقش مثمرثمری دارند همچنین فرهنگ‌سازی، اعلام هشدارهای تصویری در تفرجگاه‌ها و تدارک یکسری برنامه‌های تفریحی در این زمینه اهمیت بسزایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار