مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ بااشاره به اینکه نوسازی بخش زایمان بیمارستان نیز به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۵۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 03 July 2017
مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: ۴ پروژه بهداشتی درمانی در کبودراهنگ در حال احداث است.

به گزارش مهر، حسن بهرامی با بیان اینکه در قالب برنامه طرح تحول سلامت در بخش‌های بهداشت و درمان موفق به جذب اعتبارات مناسبی برای تکمیل زیرساخت‌های بخش سلامت و نوسازی وگسترش فضاهای بهداشتی درمانی شهرستان شده ایم، گفت: در شهر کبودراهنگ ۴ پروژه بهداشتی درمانی در حال احداث است.

وی گفت: مرکز غربالگری سرطان با زیربنای ۶۶۰ مترمربع در دو طبقه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و کلینیک ویژه بیمارستان با زیربنای ۷۷۰ مترمربع و ۹۵ درصد پیشرفت مربوط به بخش درمان است.

بهرامی اظهار داشت: در حوزه بهداشت پروژه‌های مرکز خدمات جامع سلامت شهری - روستایی با زیربنای ۴۷۰ مترمربع در دو طبقه و با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و پایگاه سلامت شهری با زیربنای ۴۸ متر مربع و پیشرفت ۳۵ درصد در حال احداث است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ بااشاره به اینکه نوسازی بخش زایمان بیمارستان نیز به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه در دیگر بخشها و روستاهای شهرستان نیز پروژه‌های مهمی در حال ساخت است که بطور میانگین بیش از ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: ساخت مراکز جامع سلامت در گل‌تپه، کردآباد، باباخنجر، ازوندره، کوریجان، قهورد و قباق تپه از جمله این موارد است و تعداد ۹ باب خانه بهداشت و ۷ واحد محل اقامت پزشک نیز در حال ساخت است.

بهرامی گفت: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید رسیدگی به حوزه سلامت و توجه به بهداشت مردم با عنوان طرح تحول سلامت است که در این راستا وزارت بهداشت و درمان اقدامات گسترده‌ای را برای تسهیل دریافت خدمات درمانی توسط مردم و توسعه زیر ساختهای حوزه سلامت به انجام رسانده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار