مهدیان‌نسب بیان کرد: در این عملیات تعداد 19 ميليون و 415 هزار قرص قاچاق شامل انواع قرص‌ها و کپسول‌هاي ترامادول کشف شد که ارزش ريالي این محموله بيش از 140 ميليارد ريال برآورد شد.
کد خبر: ۴۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 02 July 2017
فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام یک باند 4 نفره قاچاق و کشف داروی قاچاق به ارزش 140 میلیارد ریال در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در تشریح این خبر گفت: برابر گزارشات دریافتی مبني بر تردد یک محموله داروهاي قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان بهار، مأموران انتظامی این شهرستان شب گذشته موفق به انهدام یک باند قاچاق داروهاي اعتيادآور و روانگردان از نوع ترامادول شدند.

وی افزود: این محموله توسط قاچاقچيان در انباري در شهرک صنعتي شهر بهار دپو شده بود و شب گذشته اعضای 4 نفره اين باند قصد انتقال آن را به استان‌هاي مرکزي کشور داشتند که با عمليات غافلگيرانه پليس، انبار موردنظر شناسایی شد و 4 نفر اعضای این باند با تلاش کارکنان انتظامي و به‌کارگيري شگردهاي پليسي دستگير شدند.

مهدیان‌نسب بیان کرد: در این عملیات تعداد 19 ميليون و 415 هزار قرص قاچاق شامل انواع قرص‌ها و کپسول‌هاي ترامادول کشف شد که ارزش ريالي این محموله بيش از 140 ميليارد ريال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

توقيف تويوتاي قاچاق سه ميلياردي در تويسرکان

فرمانده انتظامي استان همدان در ادامه از توقيف يک دستگاه خودرو تويوتاي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تويسرکان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق و ايجاد تورهاي بازرسي در محور اصلي تويسرکان-کنگاور به يک دستگاه خودرو تويوتاي خارجي مشکوک شدند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که مأموران مستقر در محور موصوف پس از 20 کيلومتر تعقيب و گريز با شيوه‌هاي خاص پليسي خودرو را متوقف و راننده آن را دستگير کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بيان اينکه پلاک اين خودرو دست‌نويس و جعلي بود، عنوان کرد: در بررسي به عمل آمده مشخص شد خودرو خارجي، قاچاق و فاقد هر گونه مجوز و مدارک قانوني است.

وی با اشاره به اینکه خودرو تويوتاي کشف شده برای سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد، گفت: کارشناسان ارزش اين خودرو را سه ميليارد ريال برآورد کردند که در اين راستا پرونده تشکيل و تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي استان همدان تصريح کرد: اجراي اين گونه طرح‌ها يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف مأموريتي مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي‌شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش‌ها با نيروي انتظامي ضروري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار