معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: گفتمان‌های دینی در قالب گفتمان‌های همایشی و ویژه خانواده‌ها، دانش‌آموزان، طلاب، مربیان و دانشجویان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 30 June 2017
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از فعالیت 108 پایگاه تابستانی در استان همدان خبر داد و گفت: گفتمان های دینی در شورای فرهنگی محلات و روستاها برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛ حجت الاسلام داوود عباسی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی تابستان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس گفتمان‌های دینی در شورای فرهنگی محلات و روستاها برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری 800 گفتمان دینی در سطح استان در طول سال خبر داد و افزود: گفتمان‌های دینی یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای توسعه تبیین دین مبین اسلام و اطلاع‌رسانی بیشتر در این حوزه است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: گفتمان‌های دینی در قالب گفتمان‌های همایشی و ویژه خانواده‌ها، دانش‌آموزان، طلاب، مربیان و  دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان‌های دینی در حوزه های اقتصادی، دینی و زندگی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و... برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از برگزاری گفتمان های دینی ارتقای سطح آگاهی دینی همه اقشار جامعه است.

عباسی با اشاره به اینکه مساجد و هیأت‌های مذهبی در طول سال برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه‌ای برگزار می‌کنند، تصریح کرد: امسال نیز گفتمان های دینی بیش از سهمیه تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 10 نقطه به عنوان پایلوت طرح سلامت اجتماعی در شهرستان‌های همدان و ملایر شناسایی شده است، افزود: همه باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی قدم برداریم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به حضور مشاوره خانواده در 10 منطقه تعیین شده، یادآور شد: علاوه بر مشاورین خانواده روحانیون نیز به صورت دائم در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در طول سال جاری خبر داد و افزود: 28 هسته فرهنگی جوان و 80 بوستان معرفت برگزاری برنامه های اوقات و فراغت در طول تابستان را برعهده خواهند داشت.

عباسی با اشاره به برگزاری 800 گفتمان دینی در مدارس و 30 گفتمان دینی در دانشگاه ها و حوزه علمیه گفت: برگزاری مراسم مذهبی در هیأت‌ها، برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های قرآنی از مهمترین برنامه ها در طول تابستان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار