مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان گفت: در سال گذشته 21 هزار و 435 بار با صدای مرکز مشاوره تماس برقرار کردند و خدماتی همچون خانوادگی، تحصیلی، تربیتی و... دریافت کردند.
کد خبر: ۴۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 14 June 2017
مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان، از راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های اسدآباد و بهار در شش ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش شبستان، حمیدرضا الوند، مدیرکل سازمان بهزیستی گفت: براساس طرح ملی گسترش اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر، این طرح در شهرستان های اسدآباد و بهار تا شش ماهه نخست سال جاری اجرایی می شود.
 
وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی شامل تیم مداخله و خودروی سیار است، افزود: افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند می توانند با برقراری تماس تلفنی رایگان با اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات دریافت کنند 

وی تصریح کرد: در سال گذشته 13 هزار و 609 بار اورژانس اجتماعی به صدا درآمد که به 17 هزار و 528 نفر خدمات ارائه داده شد که متغییر بودن آمار به دلیل مشاوره های چندگانه است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان ابراز داشت: اورژانس اجتماعی در حال حاضر در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر تا ساعت ۸ شب فعال است تا بتوانند مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی انجام داد.
 
الوند از فعالیت صدای مشاوره در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آحاد مختلف مردم در مواقع بحران می توانند با تماس به 1480 خدمات دریافت کنند 

وی گفت:در سال گذشته 21 هزار و 435 بار با صدای مرکز مشاوره تماس برقرار کردند و خدماتی همچون خانوادگی، تحصیلی، تربیتی و... دریافت کردند 

وی افزود: همچنین در سال گذشته به 938 نفر خدمات اجتماعی در مرکز مشاوره دولتی ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار