دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان از پرداخت ۲٬۴۶۳ میلیارد ریال وام ازدواج در قالب ۲۴ هزار و ۱۶۵ فقره وام در سال ۹۵ خبر داد و افزود: این در حالی است که نسبت به سال ۹۴، ۳۶۴ درصد ازنظر مبلغ پرداختی و 20 درصد ازنظر تعداد پرداختی‌ها رشد داشته است
کد خبر: ۴۴۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 14 June 2017
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 490 میلیارد و 840 میلیون ریال در قالب 4910 فقره وام ازدواج در استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، محمد طوماسی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان، از پرداخت 2463 میلیارد ریال وام ازدواج در قالب 24 هزار و 165 فقره وام در سال 95 خبر داد و افزود: این درحالیست که نسبت به سال 94، 364 درصد از نظر مبلغ پرداختی و 20 درصد از نظر تعداد پرداختی‌ها رشد داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به امکان اعطای وام ازدواج اعتبار به هر ایرانی، اگر زوجی تا کنون وام نگرفته‌اند حتی اگر ازدواج دوم و یا چندمشان باشد، می‌توانند وام ازدواج را دریافت کنند.

طوماسی عنوان کرد: از زمانی‌که عقدنامه صادر می‌شود زوجین تا دو سال فرصت دارد در سایت ثبت‌نام کنند و پس از ثبت‌نام تا 4 سال فرصت دریافت تسهیلات ازدواج را دارند.

وی با بیان اینکه مدت زمان انتظار زوجین نباید بیش از 4 ماه باشد، اظهار کرد: هر یک از زوجین برای گرفتن وام نیاز به یک ضامن دارند که نوع ضامن را هم هر بانک مشخص کرده است.

طوماسی به میزان مشارکت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج اشاره کرد و گفت: سهم بانک ملی در پرداخت تسهیلات 21 درصد، صادرات 12 درصد، بانک ملت 15 درصد، تجارت 15 درصد، مهر ایران یک صدم درصد، بانک سپه، توسعه تعاون، پارسیان و سامان هم هر کدام، یک صدم درصد از کل وام‌های پرداختی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار