ثبت نام شرکت در اعتکاف ماه مبارک رمضان در همدان آغاز شد.
کد خبر: ۴۳۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 12 June 2017
به گزارش تسنیم، ثبت نام شرکت در اعتکاف ماه مبارک رمضان در همدان از 21 خردادماه مصادف با 16 رمضان آغاز شده و تا 23 خردادماه نیز ادامه دارد.

مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رمضان امسال در شهر همدان در سه دوره و در دیگر شهرستان‌های استان در یک و یا دو دوره برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند به مساجد جامع شهر خود مراجعه کرده و با پرداخت 40 هزار تومان در این مراسم شرکت کنند.

امسال مراسم معنوی اعتکاف با حضور 350 خادم در مسجد جامع همدان، شهر های جورقان، علی‌آباد، شهرک فرهنگیان، شهرک بهشتی ، و درشهرستان‌های تویسرکان، اسدآباد، نهاوند، ملایر و فامنین برگزار می‌شود.

تا کنون برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در13 مسجد استان قطعی شده و پیش‌بینی می‌شود در این دوره 3 هزار و 500 نفر شرکت کنند.

در مراسم معنوی اعتکاف رمضان، همانند سال‌های گذشته برنامه‌های محافل انس با قرآن کریم، پاسخ به شبهات، احکام، بصیرت‌افزائی، تحکیم خانواده، مشاوره، سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، ختم قرآن، تفسیر قرآن و نماز، ذکر صلوات و برنامه‎های دعا و نیایش نیز برگزار می‌شود.

در این دوره کماکان مشکل مسجد جامع شهر همدان و مسدود شدن 40 چشمه سرویس بهداشتی توسط اداره کل میراق فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان سبب شده تا این مرکز تنها ظرفیت پذیرائی و میزبانی از 700 تا هزار و معتکف را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار