سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خطاب به منتخبان شورای اسلامی شهر ملایر تأکید کرد: این میدان وحدت و برادری که در شهر وجود دارد را ادامه دهید و در فضایی صمیمی و دوستانه با حفظ حرمت و وحدت برای پاسخگویی به مطالبات مردم و آبادانی شهر تلاش کنید.
کد خبر: ۴۳۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 June 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را پشتوانه‌ای محکم برای برداشتن گام‌های بلند در جهت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و تلاش برای آبادانی کشور دانست و گفت: باید در سایه وحدت، همدلی، برادری و اخوت به دور از هرگونه نگاه و جناح‌بندی سیاسی تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه در دیدار با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر، مشارکت پرشور مردم در انتخابات را بزرگ‌ترین افتخار برای نظام برشمرد و حضور ۴۱ میلیونی ملت ایران را سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب قلمداد کرد.

وی با اشاره به انجام اقدامات بسیار خوب با وجود موانع و تنگناهای مالی، بر لزوم حفظ وحدت و تعامل برای ادامه خدمات و اقدامات تأکید و اظهار کرد: با رعایت اخلاق و روحیه همدلی و وحدت و زیر سایه ولایت، موظف هستیم به دولت کمک کنیم چرا که دولت، دولت انقلاب و منتخب مردم است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خطاب به منتخبان شورای اسلامی شهر ملایر تأکیدکرد: این میدان وحدت وبرادری که در شهر وجود دارد را ادامه دهید و در فضایی صمیمی و دوستانه با حفظ حرمت و وحدت برای پاسخگویی به مطالبات مردم و آبادانی شهر تلاش کنید.

آزادیخواه دو اصل تعهد و تخصص را در انتخاب شهردار از اولویت‌های مهم برشمرد و بر توجه اعضای شورای شهر به سابقه خوب و کارآمدی و دلسوز بودن شهردار آینده تأکید کرد.

نمانیده مردم ملایر در مجلس خطاب به اعضای شورا خاطرنشان کرد: اگر در جلسات شورا اختلاف‌نظر دارید، این امر باعث نشود در مشی و رفتارتان دوگانگی و فاصله ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مردم ملایر در مجلس در کنار اعضای شورای شهر ملایر هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم با رفع نیازهای آنان دریغ نمی‌کنند، گفت: حفظ وحدت به طور حتم بزرگ‌ترین رمز موفقیت شماست و مردم از این برادری شما خوشحال می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار