نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم زمانی می‌توانند خدمات خوبی دریافت کنند که به بخش خصوصی مراجعه کنند همچنین تا زمانی که پول و قدرت در دست دولت باشد مردم از ارائه خدمات ناراضی هستند.
کد خبر: ۴۳۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 04 June 2017
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی درباره دیدگاه سیاسی امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه ایشان گفت: امام خمینی(ره) قداست قدرت را شکستند چرا که معتقد بودند صاحب قدرت نباید بر مردم حاکمیت کند.

به گزارش ایسنا، حسن لطفی شکست قداست قدرت توسط امام راحل را از مهمترین ویژگی‌های ایشان خواند و اظهار کرد: اگر مسئول و یا نماینده‌ای قداست قدرت را نشکسته و بر قدرت خود مغرور شود، خود را خدمتگذار مردم نمی‌پندارد و نتیجه این عمل محقق نشدن خواسته‌های مردم و ارباب‌رجوع است.

وی با بیان اینکه مسئولان برای رسیدن به قدرت نباید دست به هر کاری بزنند، ادامه داد: اگر قداست قدرت شکسته شود مسئولان به راحتی پاسخ مردم را داده و نیاز ارباب‌رجوع را مرتفع می‌کنند و مردم با دلخوش از دفتر مسئولان خارج می‌شوند.

لطفی خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشور مسئولان نسبت به ارائه خدمات به ارباب‌رجوع کم‌کاری می‌کنند که لازم است همه ما پیرو صحبت‌های امام(ره) حرکت کنیم.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمات خوبی به ارباب‌رجوع ارائه نمی‌شود، یادآور شد: از مسئولان انتظار داریم برای پیروی از صحبت‌های امام خمینی(ره) نسبت به ارائه خدمات صادقانه به ارباب‌رجوع اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مردم زمانی می‌توانند خدمات خوبی دریافت کنند که به بخش خصوصی مراجعه کنند همچنین تا زمانی‌که پول و قدرت در دست دولت باشد مردم از ارائه خدمات ناراضی هستند.

لطفی خاطرنشان کرد: امام(ره) با وجود اینکه مجتهد و عالم بودند، خود را خدمتگذار مردم می‌دانستند بنابراین ما هم باید امام راحل را الگوی خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار