مومیوند با اشاره به اینکه صنایع مبل و منبت در تویسرکان به طور سنتی و دستی و بدون استفاده از دستگاه‌های سی. ان. سی تولید می‌شود تصریح کرد: البته در برخی موارد استفاده از دستگاه سی. ان. سی در شهرستان گزارش شده که سعی شده به سرعت و با قاطعیت از گسترش آنها جلوگیری شود.
کد خبر: ۴۳۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 31 May 2017
فرماندار تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان با برخورداری از چهار هزار و ۷۴۷ کارگاه تولیدی مبل و منبت و بیش از هفت هزار و ۶۰۰ شاغل در این بخش استحقاق دریافت نشان جهانی مبل و منبت را دارد.

به گزارش تسنیم؛ حبیب مومیوند اظهار داشت: تولید مبل  منبت در شهرستان تویسرکان از قدمت بالایی برخوردار است و اشتغال‌زایی بالای نیز در شهرستان دارد.

وی بیان کرد: طرح‌های بازار پسند، اصیل و جذاب با قیمت تمام شده مناسب از دیگر مزایای تولیدات صنایع مبل و منبت در تویسرکان به شمار می‌روند.

مومیوند با اشاره به اینکه  صنایع مبل و منبت در تویسرکان به طور سنتی و دستی و بدون استفاده از دستگاه‌های سی. ان. سی تولید می‌شود تصریح کرد: البته در برخی موارد استفاده از دستگاه سی. ان. سی در شهرستان گزارش شده که سعی شده به سرعت و با قاطعیت از گسترش آنها جلوگیری شود.

وی با اشاره به سخنان چند روز اخیر استاندار همدان مبنی بر لزوم گرفتن نشان جهانی مبل و منبت برای شهرستان تویسرکان گفت: اختصاص نشان جهانی مبل و منبت به تویسرکان و ایجاد فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های متعدد و دائم مبل و منبت می‌تواند به روند اشتغالزایی این هنر و صنعت در تویسرکان سرعت و کیفیت ببخشد.

فرماندار تویسرکان افزود: اکنون اتحادیه فعالان حوزه تولیدات صنایع مبل و منبت در تویسرکان ایجاد شده اما صنعتگران این بخش باید با عزم و اراده‌ای بیشتر امور مربوط به این اتحادیه و فعالیت‌های صنفی آن را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: مدیریت شهرستان تویسرکان از هر سرمایه گذاری که خواهان سرمایه گذاری در حوزه تولیدات صنایع مبل و منبت و ایجاد فروشگاه های دائمی است با اعطای زمین و تسهیلات ارزان قیمت استقبال می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار