212 هزار نفر از جمعیت استان همدان را جوانان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۳۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 30 May 2017
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: ۲۱۲ هزار نفر از جمعیت استان همدان را جوانان تشکیل می‌دهند.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی درجلسه برنامه ریزی اوقات فراغت همدان که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد، گفت: اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی است.

وی اظهار داشت: استان همدان سال گذشته در طرح اوقات فراغت مقام سوم را در سطح کشور بدست آورد اما باید سال به سال با توجه به آسیب های اجتماعی برنامه های بیشتری را برای اوقات فراغت جوانان در نظر بگیریم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی در خانه جوان و برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع آسیب های اجتماعی و سواد رسانه ای از برنامه های معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان در حوزه اوقات فراغت خواهد بود.

وی با بیان اینکه بحث اوقات فراغت مختص رده سنی جوانان ۱۴ تا ۲۹ سال است، عنوان کرد: ۲۱۲ هزار نفر از جمعیت استان همدان را افراد ۲۹-۱۴ سال تشکیل داده‌اند و نباید اوقات فراغت تنها برای عده ای محدود باشد.

وی عنوان کرد: سال گذشته طرح آسیب‌شناسی برنامه اوقات فراغت جوانان استان همدان اجرا و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفت.

ربانی‌مهر نقاط ضعف این برنامه‌ها را عدم به‌روز بودن، اطلاع‌رسانی ضعیف و عدم توجه به سلایق جوانان اعلام کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت نباید مختص تابستان باشد و باید در تمام فصول سال به آن رسیدگی شود.

ربانی مهر اظهار داشت: استفاده از سازمان های مردم نهاد با توجه به تخصص و حضور نیروهای ماهر در این نهادها بازوی توانمندی در اجرای برنامه های اوقات فراغت است.

وی گفت: برگزاری این برنامه‌ها باید با هدف استعدادیابی و آینده‌نگری در امر آموزش انجام گیرد و فقط برای پر کردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان نباشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار