رضایی خاطرنشان کرد: در این نشست، ضمن بحث و تبادل‌نظر درباره برخی مباحث مرتبط فی‌مابین، تفاهمی درزمینه اختصاص زمین‌های تحت تملک میراث فرهنگی در اطراف یخچال میر فتاح برای احداث پارک محلی و فضاسازی محوطه این بنای تاریخی صورت گرفت.
کد خبر: ۴۳۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 28 May 2017
شهردار ملایر گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه چند تن از مدیران برگزار شد، تفاهمی در زمینه اختصاص 550 میلیون تومان برای احداث 2 پارک محله‌ای در شهر ملایر صورت گرفت.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا رضایی در این رابطه افزود: در این جلسه 350 میلیون تومان برای احداث پارک میرفتاح و 190 میلیون تومان برای احداث پارک شمس‌آباد اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: طی مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته در این جلسه قیر لازم برای آسفالت‌ریزی معابر محله نفت سیاه نیز تأمین شد.

شهردار ملایر به برگزاری جلسه‌ای که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ساختمان اداره‌کل میراث فرهنگی استان همدان اشاره کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این نشست، ضمن بحث و تبادل‌نظر درباره برخی مباحث مرتبط فیمابین، تفاهمی در زمینه اختصاص زمین‌های تحت تملک میراث فرهنگی در اطراف یخچال میرفتاح برای احداث پارک محلی و فضاسازی محوطه این بنای تاریخی صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار