دبیر حزب حاما شاخه همدان با بیان اینکه این حزب گروه اصلاح طلب با گرایش های عدالت طلبانه و اجتماع نگر است، به تعلق خاطر حاما به شورای اسلامی شهر اشاره و تصریح کرد: انتخابات بهار احزاب است و قدم اول حاما معرفی و در معرض انتخاب قرار دادن اعضای حزبی توانمند است تا در قالب شورای اسلامی شهر مفید باشند.
کد خبر: ۴۲۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 12 May 2017
دبیر حزب حاما: انتخابات بهار احزاب است

دبیر حزب حاما(حزب اراده ملت ایران) شاخه همدان مطرح کرد: این حزب با 5 برنامه کوتاه مدت در راستای بهره مندی و عمومی کردن استفاده از امکانات شهری در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان شرکت کرده است.

به گزارش ایسنا،دکتر افشین فرهانچی در نشست خبری پیرامون تبیین برنامه های انتخاباتی حزب در استان همدان، در معرفی دو کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اعلام کرد: حمید خاورزمینی و رضوان سلماسی کاندیداهای این دوره هر دو از لیست اصلاح طلبان بوده و از اعضای حزب هستند.

دبیر حزب حاما شاخه همدان با بیان اینکه این حزب گروه اصلاح طلب با گرایش های عدالت طلبانه و اجتماع نگر است، به تعلق خاطر حاما به شورای اسلامی شهر اشاره و تصریح کرد: انتخابات بهار احزاب است و قدم اول حاما معرفی و در معرض انتخاب قرار دادن اعضای حزبی توانمند است تا در قالب شورای اسلامی شهر مفید باشند.

فرهانچی به تبیین 5 برنامه کوتاه مدت برای همدان پرداخت و اظهار کرد: این برنامه شامل استفاده بهتر از ظرفیت های نهفته شهر، عمومی تر کردن امکانات شهری، مبارزه با فساد با شاخص شفاف کردن عملکرد شهرداری ها، کم کردن فاصله زیاد حاشیه های شهر با متن، بهره گرفتن از پتانسیل تشکل ها و گروه های ادبی و هنری است تا همه شهر از امکانات بهره برده و تبعیض ها کم شود.

وی به برنامه کلی حزب در عمومی کردن استفاده و بهره مندی شهروندان از منافع و امکانات موجود در شهر اشاره کرد و با بیان اینکه الگوی گردشگری همدان باید بوم گردی باشد، اظهار کرد: توسعه گردشگری که با حضور سرمایه گذاران در ساخت هتل ها و موسسات بزرگ گردشگری ایجاد شود نفعی برای شهروندان همدانی ندارد اما الگوی بومگردی الگوی مناسبی برای سود بردن همه اهالی شهر از گردشگری به عنوان اولویت توسعه همدان است.

فرهانچی ادامه داد: سوپرمارکت های محلی به عنوان پاتوق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی سودرسان اهالی و شهروندان هستند که با ساخت هایپرمارکت ها رو به تعطیلی می روند اما حرکت به سمت مدرنیسم باید با نگاه به پتانسیل های انسانی همراه باشد.

رضوان سلماسی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان، که اولین بانوی کوهنورد مسلمان صعود کننده به اورست از همدان بوده و اکنون در آستانه بازنشستگی است، در این نشست خبری با اشاره به دغدغه مند بودن در حوزه مشکلات شهری بیان کرد: دغدغه های بسیاری در ذهن دارم و به فکر انجام کار برای مجموعه ورزش و شهروندان هستم و با حمایت حزب حاما از دیدگاه ها، در راستای اهداف حزب قدم به میدان گذاشته و شخصا تصمیم به ورود به شورا گرفته ام.

وی با بیان اینکه آموزش، ورزش، زنان و سالمندان مهمترین برنامه های حضورم در انتخابات بوده است, بر همگانی کردن ورزش با استفاده از ظرفیت ورزش در محلات تاکید کرد و گفت: فراهم کردن زیرساخت های ورزش و بازگرداندن به درون خانواده ها و نهادینه کردن نشاط و شادابی به جامعه از این طریق از اهداف شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر همدان است.

سلماسی ادامه داد: امیدوارم در انتخابات نتایج خوبی به دست آورده و آنچه حق مردم است را ادا کرده و شورا به سمتی حرکت کند که در مسائل شهری به خوبی عمل کرده و رضایت بخش باشد.

حمید خاورزمینی دیگر کاندیدای این دوره و مورد حمایت حاما شاخه همدان است و در حال حاضر دانشجوی دکترا جامعه شناسی گرایش بررسی مسائل اجتماعی ایران بوده که مدت 4 سال بر روی بحث توسعه و انسان به صورت تئوریک کار کرده، با اشاره به هدف کاندیدا شدن در این از انتخابات گفت: جمع گرایی و توجه به منافع و نیازهای عموم مردم  از برنامه های حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر همدان است.

خاورزمینی با بیان اینکه اخبار موجود از مسائل مالی در جامعه خوشایند نیست، به برخورد با فساد مالی و ایجاد اعتماد برای توسعه همدان از طریق تکیه بر مردم اشاره کرد و افزود: مبارزه با فساد مالی، ایجاد منافع مالی و اجرایی کردن توسعه و افزایش سرمایه اجتماعی جامعه و اعتماد جمعی را به همراه داشته و فردایی بهتر را شکل می دهد.

وی با بیان اینکه پایه مدیریت فرهنگی ایجاد شفافیت در مسائل مالی شهرداری ها است، به بازگشت به محلات ارگانیک و بازتولید سرمایه های اجتماعی و پرداختن به مسائل حاشیه نشین ها تاکید و اعلام کرد: با شعارهای فانتزی که باید به بخش عام جامعه توجه کنیم مخالفیم و توجه ویژه به بخش های فرهنگ ملموس و ناملموس داریم.

خاورزمینی تاکید کرد: با ورود به شورای اسلامی شهر در خدمت مردم بوده و به قول و قرارها پایبند خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار