رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان ملایر بابیان اینکه متأسفانه در سال گذشته با افزایش ۷٫۵ درصدی طلاق در سطح شهرستان مواجه بودیم به‌گونه‌ای که سال گذشته ۶۸۵ واقعه طلاق در ملایر ثبت شد، افزود: در سال ۹۵ روزانه به‌طور میانگین تعداد ۲ مورد طلاق در شهرستان ملایر به ثبت رسید.
کد خبر: ۴۲۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 10 May 2017
رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان ملایر به کاهش 2.5 درصدی ازدواج نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: به ازای هر 4 واقعه ازدواج در شهرستان، یک ازدواج به طلاق منجر می‌شود.

به گزارش ایسنا، بابک بختیاری با بیان اینکه متأسفانه در سال گذشته با افزایش 7.5 درصدی طلاق در سطح شهرستان مواجه بودیم به گونه‌ای که سال گذشته 685 واقعه طلاق در ملایر ثبت شد، افزود: در سال 95 روزانه به طور میانگین تعداد 2 مورد طلاق در شهرستان ملایر به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به طور میانگین روزانه 8 واقعه ازدواج در سال 95 در شهرستان به ثبت رسیده است، ادامه داد: سال 95 حدود 2 هزار و 797 واقعه ازدواج در شهرستان به ثبت شد.

رئیس اداره ثبت‌احوال ‌ملایر به ثبت 5 هزار و 402 واقعه ولادت در ملایر طی سال گذشته اشاره و اظهار کرد: طی این مدت 2 هزار و 793 پسر و 2 هزار و 609 دختر متولد شده است‌.

بختیاری خاطرنشان کرد: 99.8 درصد ولادت‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده که از این میزان، 63.5 درصد شهری و 36.5 درصد ولادت‌هایی بوده که در روستا‌ها رخ داده است.

وی به کاهش 5.5 درصدی ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته  اشاره کرد و گفت: در سال 95 به طور میانگین در هر شبانه‌روز 15 نوزاد در ملایر متولد شد.

بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه روزانه 5 واقعه فوت در شهرستان ملایر به ثبت رسیده است، عنوان کرد: آمار فوتی‌های سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش داشته است‌.

رئیس اداره ثبت‌احوال ملایر با بیان اینکه طی سال گذشته 1796 مورد واقعه وفات در سطح شهرستان ملایر به ثبت رسید، افزود: از این 983 واقعه فوت مربوط به مردان و 813 مورد مربوط به زنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح صدور کارت ملی هوشمند تا کنون ۵۹ هزار و ۹۴۴ کارت در سطح این شهرستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 49 هزار و 342 مورد درخواست کارت ملی هوشمند دریافت شد که از این تعداد تا کنون 54 هزار و 190 کارت ملی هوشمند تحویل متقاضیان شده است و این روند ادامه دارد.

رئیس اداره ثبت‌احوال ملایر با بیان اینکه 3 دفتر پیشخوان دولتی برای صدور کارت ملی هوشمند و 4 دفتر در حوزه صدور شناسنامه مکانیزه در شهرستان ملایر فعال است، تصریح کرد: در سال گذشته حدود 13 هزار و 718 جلد شناسنامه مکانیزه در شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار