معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عدم پرداخت وام به دختران زیر 15 سال، را تکذیب کرد و گفت: چنین خبری صحت ندارد.
کد خبر: ۴۲۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 09 May 2017
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از پرداخت 222 میلیارد وام ازدواج در سال گذشته خبرداد و گفت: در سال 94، 57 میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان پرداخت شد.

به گزارش فارس، اسدالله ربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 بانک و موسسه در پرداخت وام ازدواج همکاری می‌کنند، اظهار کرد: همدان یکی از پنج استان کشور است که بیشترین وام ازدواج را پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک و موسسات پرداخت‌کننده وام همکاری‌های خوبی را در پرداخت وام ازدواج داشته‌اند، ادامه داد: در سال جاری وام ازدواج به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به سایت همسان‌گزینی ازدواج در استان همدان، تصریح کرد: فاز اول این سایت با ثبت‌نام کارمندان مجرد ادارات و دستگاه‌های دولتی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کارمندان مجرد ادارات تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این سامانه هزینه‌ای ندارد.

ربانی‌مهر با اشاره به اینکه ثبت‌نام‌ها فقط برای ازدواج دائم است و ازدواج موقت در این سایت وجود ندارد، یادآور شد: پس از استان‌های تهران، اصفهان و البرز، استان همدان چهارمین استانی است که از سایت همسان‌گزینی ازدواج برخوردار شده است.

وی با تاکید بر اینکه پس از پایان مهلت ثبت‌نام کارمندان ادارات، براساس تقسیم‌بندی‌ها، ثبت‌نام دانشجویان و عموم مردم نیز آغاز خواهد شد، در خصوص عدم پرداخت وام به دختران زیر 15 سال، آن را تکذیب کرد و گفت: چنین خبری صحت ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار