معاون فرماندار نهاوند از برگزاری انتخابات در شهرستان نهاوند به‌صورت الکترونیکی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 08 May 2017
معاون فرماندار نهاوند گفت: انتخابات شورای شهر در نهاوند به صورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

به گزارش مهر، سید رضا سلامتی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث انتخابات در شهرستان نهاوند از تلاش تمام دستگاههای اجرایی به منظور رقم زدن حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.

سید رضا سلامتی افزود: انتخابات شورای شهر در نهاوند به صورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: از چند روز پیش انتخابات نمادین در سطح شهر با استفاده از ۶ صندوق الکترونیکی در حال انجام است و جلسات متعددی با بخشداران و دهداران به منظور تلاش در راستای حضور پر شور مردم در پای صندوقهای آرا برگزار شده است.

وی گفت: حوزه های مختلف در سطح شهرستان در حال برنامه ریزی منسجم در راستای تحقق این امر است.

معاون فرماندار نهاوند افزود: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم و تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز اندیشیده شده است.

وی از  ظرفیت اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر به منظور ایجادشورو نشاط انتخاباتی به عنوان فرصتهای مغتنم یاد کرد و از آنان خواست تمام تلاش و همت خود را در این حوزه به کار گیرند.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه به بازرسی های مستمر توسط ستاد انتخابات شهرستان در حوزه های مختلف برای عدم استفاده از اموال دولتی و بیت المال در بحث انتخابات، جلوگیری از فضاسازی در فضای مجازی و پرهیز از سیاه نمایی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی درسالهای بعد از انقلاب اشاره کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و پر نشاط در سطح کشور و شهرستان نهاوند باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار