معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح جوان کارت در هفته جوان اجر می شود.
کد خبر: ۴۲۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 07 May 2017
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح جوان کارت با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده جوانان از فضــاهای فرهنگــی و گردشگری در هفته جوان اجرا می شود .

به گزارش فارس، اسدالله ربانی‌مهر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی در حوزه جوانان موضوع گردشگری و اردوهای هویتی و فرهنگی است که اجرای طرح جوان کارت یکی از این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه در طرح جوان کارت جوانان 14 تا 29 ساله می‌توانند بالا داشتن کارت ملی تا پنج نفر از مکان‌های فرهنگی و گردشگری استان بازدید کنند،گفت: بازدیدهای دسته جمعی بیش از پنج نفر باید معرفی‌نامه داشته باشند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: از 16 تا 22 اردیبهشت به عنوان هفته جوان معرفی شده و در این تاریخ غار سیاحتی علیصدر با 30 درصد تخفیف، آرامگاه باباطاهر و بوعلی سینا با 50 درصد تخفیف، عضویت در کتابخانه‌ها و باغ موزه دفاع مقدس به صورت رایگان، سینما قدس و سینما فلسطین و موزه تاریخ طبیعی با 50 درصد تخفیف در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

وی گفت : دستگاه‌های فرهنگی، موسسات و تشکل‌های مردم‌نهاد و هیات‌های مذهبی در سطح استان می‌توانند از این فرصت برای بازدید جوانان از مکان‌های فرهنگی و تفریحی استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار