نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از بهره برداری پتروشیمی هگمتانه در روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 31 May 2015
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه پتروشیمی هگمتانه در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: هزاران میلیارد از منابع مالی کشور وارد استان شده و موانع سرمایه‌گذاری در همدان برطرف شد.

به گزارش فارس ، امیر خجسته در همایش فصلی هیئت محبین امیرالمومنین (ع) به سالروز شهادت حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی‌فرد اشاره کرد و اظهار داشت: نام و یاد ایشان در زمان اسارت باعث آرامش آزادگان بود به گونه‌ای که وجودش همه ترفند‌های دشمن برای از پای درآوردن آزادگان را نقش بر آب می‌کرد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام ابوترابی چون فرشته نجاتی آمد و با تدبیر دست دشمن را قطع کرد، افزود: آزادگان شرایط سخت اسارت را با کمک ایشان تحمل کردند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با تأکید بر اینکه امروز آزادگان هشت سال دفاع مقدس در اوج قدرت در حال خدمت به کشور هستند، تصریح کرد: افراد سالم و متدینی توسط شهید ابوترابی تربیت شدند که امروز در خدمت کشور هستند.

وی با بیان اینکه حضور ابوترابی در زندان‌های عراق آرامش و آسایش ایجاد کرد، ادامه داد: حسن خلق مرحوم ابوترابی باعث ایجاد تحول بین عراقی‌ها شده بود به طوری که تیمسار عراقی شیفته ایشان شد.

خجسته با بیان اینکه شهید ابوترابی باعث مسلمان شدن تعدادی از افراد صلیب سرخ شد، خاطرنشان کرد: او با اخلاق نیکو افراد را متحول می‌کرد، به طوری که سربازان عراقی را هر 15 تا 20 روز تغییر می‌کردند چون بر اثر اخلاق ابوترابی متحول می‌شدند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی تمام توانش را برای ایجاد و حفظ وحدت ملی و تحقق همدلی و همزبانی به کار بسته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه هر فردی از همدلی و همزبانی عدول کند آسیب جدی به کشور وارد خواهد کرد، گفت: مردم ایران اسلامی بهترین مردم تاریخ بشریت هستند زیرا در همه صحنه‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کردند.

وی اظهار کرد: فردی که سخنش باعث آسیب رسیدن به وحدت جامعه شود از این مردم نیست.

خجسته با تأکید بر اینکه شکل معیشت، اشتغال و ازدواج با وحدت حل می‌شود، افزود: در پرتو وحدت 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری وارد استان شده و منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با مساحت 2 هزار هکتار و 30 هزار شغل دوباره زنده شده است.

وی با تأکید بر اینکه پتروشیمی هگمتانه در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: هزاران میلیارد از منابع مالی کشور وارد استان شده و موانع سرمایه‌گذاری در همدان برطرف شد.

نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: زیرساخت‌های استان آماده شده به طوری که آزادراه در آینده نزدیک تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 کیلومتر تا تکمیل راه‌آهن باقی مانده، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 500 متر ریل برای استان خریداری شده و راه‌آهن نیز به همدان خواهد آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار