مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان بیان کرد: در روز دوشنبه با تقویت موج بارشی شاهد بارش‌های بهتری خواهیم بود که در ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی احتمال تگرگ و رعدوبرق وجود دارد.
کد خبر: ۴۰۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 01 April 2017
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان استان گفت: بارش‌ باران تا روز دوشنبه هفته جاری در همدان تداوم دارد اما روز طبیعت بارش‌ها به صورت پراکنده خواهم بود.

به گزارش تسنیم؛ نادر پیرتاج همدانی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی از ظهر روز دوشنبه 23 اسفند ماه در آسمان استان همدان اظهار داشت: براساس جدیدترین الگوهای هواشناسی امروز با تقویت موج‌های بارشی در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران خواهیم بود و در نقاط مستعد استان بارش برف را پیش‌رو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا روز دوشنبه شاهد افزایش سرعت وزش باد در بعدازظهرها خواهیم بود، افزود: در روز طبیعت بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود اما برسرعت وزش باد افزوده می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان بیان کرد: در روز دوشنبه با تقویت موج بارشی شاهد بارش‌های بهتری خواهیم بود که در ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی احتمال تگرگ و رعد و برق وجود دارد.

وی گفت: بیشترین بارش‌ها از سال زارعی تاکنون در شهرستان تویسرکان و نهاوند به ترتیب 396 و393 میلیمتر گزارش شده است و کمترین بارش‌ها مربوط به کبودراهنگ با 220میلیمتر بوده است.

پیرتاج‌همدانی عنوان کرد: در همدان 236 میلیمتر بارش ثبت شده است که نسبت به سال قبل 10 درصد و نسبت به بلند مدت 12 درصد افزایش نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار