مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با حضور ۱۲ تیم و در دو گروه ۶ تیمی آغازشده که تیم شهرداری همدان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با پنج تیم کارون اروند خرمشهر، شهردار تبریز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت و گاز گچساران و هف سمنان هم‌گروه شده است.
کد خبر: ۴۰۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 30 March 2017
تیم فوتبال دسته دومی شهرداری همدان موفق شد با غلبه بر میزبان جنوبی خود سال 96 را با سه امتیاز شیرین آغاز کند و تا رده دوم جدول بالا بیاید.

به گزارش فارس، در حالی که به دلیل تعطیلات نوروزی تب و تاب فوتبال باشگاهی در کشور رونق ندارد هفته سوم مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با برگزاری چند بازی در نقاط مختلف پیگیری شد.

مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با حضور 12 تیم و در دو گروه 6 تیمی آغاز شده که تیم شهرداری همدان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با پنج تیم کارون اروند خرمشهر، شهردار تبریز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت و گاز گچساران و هف سمنان هم‌گروه شده است.

در هفته سوم این رقابت‌ها شهرداری‌چی‌های همدانی با سفر به خوزستان توانستند دست پر از جنوب بازگردند و در حالی که با یک گل از میزبان خود عقب بودند بازی باخته را با پیروزی عوض کردند.

شاگردان هادی گل‌محمدی که در نیمه نخست و از روی نقطه پنالتی با تک‌گل سهیل صالحی بازنده به رختکن رفته بودند در نیمه دوم توانستند جبران مافات کنند با دو گل میثم زمانی و رسول رضایی سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کردند تا بتوانند وضعیت خود را در جدول گروه بهبود ببخشند.

در دو بازی دیگر این گروه تیم هف سمنان بعد از دو شکست پیاپی دست به کار بزرگی زد و با شکست دو بر یک تیم شهرداری تبریز که در صدر جدول قرار داشت حساسیت را در این گروه بیشتر از قبل کرد.

نفت و گاز گچساران که هفته قبل مغلوب شهرداری همدان شده بود در یک بازی تماشایی یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را از پیش‌رو برداشت تا به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر گروه قرار بگیرد.

تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان با 6 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند، شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر سوم و چهارم هستند و تیم هف سمنان و اروند خرمشهر در جایگاه پنجم و ششم جا خوش کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار