مدیر اداره امور فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور همدان از كسب رتبه دوم جشنواره رضوي در بخش وبلاگ‌نويسي توسط دانشجوي همداني خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 14 March 2017
مدیر اداره امور فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور همدان از كسب رتبه دوم جشنواره رضوي در بخش وبلاگ‌نويسي توسط دانشجوي همداني خبر داد.

به گزارش فارس؛ صادق ذوقی با بیان اینکه فاطمه قنبری، دانشجوی دانشگاه پیام نور همدان رتبه دوم وبلاگ‌نویسی جشنواره رضوی را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: 87 اثر از استان همدان به جشنواره ملی رسانه‌های مجازی رضوی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه از برگزیدگان هر بخش تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: اختتامیه جشنواره از 22 تا 25 اسفند ماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود و برگزیدگان در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیر اداره کل امور فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور استان همدان  هدف اصلی دانشگاه‌ پیام‌نور برای شرکت در چنین برنامه‌هایی را گسترش فرهنگ دینی از طریق فضای مجازی دانست و افزود: باید از این ظرفیت برای گسترش فرهنگ دینی در بین دانشگاهیان و البته بهره کافی و وافی برده شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توان از این فرصت در راستای گسترش فرهنگ دینی به خوبی استفاده کرد، ادامه داد: یکی دیگر از اهداف مهم این جشنواره تعمیق فرهنگ دینی در دانشگاه‌های کشور است.

ذوقی با بیان اینکه می‌توان از فضای مجازی در راستای تقویت پیوند نشریات دانشگاهی با فرهنگ ناب رضوی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌ها در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در قالب نشریات دانشگاهی استفاده بهینه برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار